اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

دلارهای سعودی مهاجم بارسا را وسوسه کرد

یک باشگاه سعودی پیشنهادی وسوسه برانگیز به مهاجم بارسلونا داد.

دلارهای سعودی مهاجم بارسا را وسوسه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «اسپورت» اسپانیا خبر داد ساعت شمار جدایی مارتین بریتویت در بارسا به راه افتاده است. باشگاه اسپانیایی با این فوتبالیست دانمارکی در آستانه توافق برای فسخ قرارداد قرار دارد.

باشگاه بارسلونا امیدوار بود که در انتقال او چیزی به دست آورد، اما روابط دو طرف بسیار متشنج است. بریتویت یک پیشنهاد چند میلیون دلاری از فوتبال عربستان دارد و به طور جدی گزینه پذیرش آن را برای ادامه فعالیت ورزشی است.

بارسا تمام تلاش خود را کرده است تا بریتویت را در لالیگا قرضی منتقل کند. در لالیگا چندین تیم علاقه مند به جذب قرضی این بازیکن بود اما این فوتبالیست دانمارکی از آنجایی که علاقه ای به این گزینه نداشت، مطلقاً از مذاکره در مورد چیزی خودداری کرده است.

اما در ساعات گذشته یک پیشنهاد اقتصادی بزرگ از جهان عرب به این بازیکن رسیده است. برخی منابع از یک باشگاه قدرتمند در عربستان سعودی صحبت می کنند و بریتویت تا زمانیکه با رضایتنامه بارسا را ترک کند، به طور جدی در حال بررسی این مقصد است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول