اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

انهدام باند آدم ربایی و رهایی گروگان ۱۶ ساله در شیراز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از انهدام یک باند آدم ربایی و رهایی گروگان ۱۶ ساله در شیراز خبر داد.

انهدام باند آدم ربایی و رهایی گروگان ۱۶ ساله در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه در نتیجه همکاری انتظامی - قضایی ۵ نفر از عوامل اصلی این باند با اقدام به موقع پلیس آگاهی استان فارس دستگیر شدند گفت: با اقدامات فنی ‌و پلیسی و نظارت مستقیم معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی شیراز پس از شناسایی محل اختفا آدم ربایان گروگان ۱۶ ساله در سلامت کامل آزاد شد.

وی با بیان اینکه آدم ربایان مسلح به سلاح گرم و سرد بودند و دستگیری آنان با درگیری مسلحانه همراه بود گفت: آدم ربایان در ازای آزادی گروگان، تقاضای معادل ۵۰ میلیارد ریال رمز ارز کرده بودند.

این مقام قضایی استان با تقدیر از حضور میدانی فرمانده انتظامی استان و هدایت مستقیم عملیات آزاد سازی گروگان گفت: انتظار عمومی‌ از مجموعه قضایی و انتظامی همکاری متقابل و تعامل در راستای برقراری امنیت است که این همکاری و هماهنگی بین دو‌ مجموعه در اوج خود قرار دارد.

وی در پایان از تشکیل پرونده قضایی برای آدم ربایان و ارجاع به شعبه تخصصی خبر داد و تصریح کرد: پرونده این باند آدم ربایی در‌ دادسرا به صورت ویژه و در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول