اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ربیعی: در سال‌های جام‌جهانی لیگ با کیفیت می‌شود/ فلسفه و مکتب ما فوتبال رو به جلو است

سرمربی مس رفسنجان گفت: سعی می‌کنیم فوتبال رو به جلو که فلسفه و مکتب ما است را ارائه بدهیم.

ربیعی: در سال‌های جام‌جهانی لیگ با کیفیت می‌شود/ فلسفه و مکتب ما فوتبال رو به جلو است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد ربیعی پس از برد ۵ بر ۲ مس رفسنجان مقابل آلومینیوم در بازی دوستانه، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم؛ خیلی نگرانیم و قلبمان نزدیک به مردم رفسنجان است. چون مردم اسیر سیل هستند. حتی قرار بود به این شهر برویم ولی خبرهای خوبی داریم. ان‌شاالله مشکلات به زودی برطرف می‌شوند.

وی با اشاره به نتیجه این دیدار گفت: در بازی دوستانه نتیجه مهم نیست. مهدی رحمتی با شخصیت و آلومینیوم هم تیم بسیار خوبی است. امروز بچه‌های ما هماهنگ تر از قبل بازی کردند اما هنوز کار زیاد داریم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص یارگیری‌های این فصل عنوان کرد: تعدادی جذب داشتیم که مبتنی بر نفراتی بود که از دست دادیم. در پنجره قبلی فقط کیانی را از دست دادیم و فقط پورحمیدی را گرفتیم محمد انصاری را هم اول فصل از دست دادیم. با از دست دادن چند بازیکن به همان میزان بازیکن گرفتیم و جذب زیادی نداشتیم.

وی با اشاره به جدایی مرتضی منصوری تصریح کرد: با احترام به منصوری با او که ابتدای فصل اضافه شده بود، قطع همکاری کردیم. اگر رضایت‌مان در بعضی نقاط جلب نشود، باز هم جذب می‌کنیم. در غیر این صورت، با همین نفرات ادامه می‌دهیم.

ربیعی در خصوص قرعه‌کشی لیگ بیست و دوم گفت: قرعه مساله خیلی مهمی برای ما نیست. پارسال و‌ سال قبل‌تر قرعه سنگین‌تری داشتیم. قرعه امسال هم سخت است. نساجی و گل گهر حریفان دشواری هستند. بازی‌های بعدی هم شرایط همین است. امسال همه تیم‌ها خوب هستند و لیگ با کیفیتی را می‌بینم که این مساله شرایط را برای تیم‌ها بهتر می‌کند.

وی در مورد حضور مربیان خارجی و تاثیر آن‌ها روی کیفیت لیگ برتر، عنوان کرد: سال‌های منتهی به جام جهانی به دلیل انگیزه‌هایی‌که وجود دارد، لیگ را با کیفیت می‌کند. تیم‌هایی که ملی‌پوش بیشتری دارند، بهره بیشتری می‌برند. در لیگ مربیان داخلی خیلی خوبی هم داریم که قطعاً در کنار مربیان خارجی می‌تواند تنور مسابقات را داغ‌تر کند.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص خط حمله امسال این تیم گفت: بعد از  جدایی علیاری، شیمبا را آوردیم. منشا، آذرباد، فراز اماعلی و امید لطیفی را هم داریم. سلیمانی و علیاری را درخط جلو از دست دادیم. زحمت کشیدند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. تیم‌های دیگر یارگیری زیادی داشتند. ما هم به اندازه و در حد وسع خودمان به عنوان تیم ششم سال گذشته به دنبال ارتقای خودمان هستیم. سعی می‌کنیم همان فوتبال رو به جلو که مکتب و فلسفه‌مان است را ارائه بدهیم. در همین بازی، دقایق آخر بازیکنان نامنظم بودند. از کیفیت، ریتم و نظم بازی شیمبا و منشا راضی‌نبودم. نامنظم بازی کردند که رفع این مساله زمان‌بر است.

ربیعی در خصوص اینکه در فصل جدید چه چیزی او را راضی می‌کند، گفت: الان در لیگ حداقل ۱۲-۱۰ تیم خوب هستند. همیشه لیگ‌ها پدیده و شگفتی هم داشته‌اند. امسال لیگ سختی خواهد بود. هدفم در این ۴سال ارتقای این مجموعه بوده و امیدوارم امسال هم این اتفاق بیفتد. مهم این است که هویت‌سازی و شخصیت‌سازی شود. شاید سه سال قبل اگر اسم مس رفسنجان را می آوردید کسی چنین باوری نداشت. خوشحالم به لطف خدا و حمایت مدیران از این تیم با احترام یاد می‌شود. هدفم این است که این احترام را به کمک همه عوامل بیشتر کنم.

وی در مورد جنجال‌های بازی امروز با آلومینیوم اراک گفت: مورد خاصی نبود. این اتفاقات طبیعی است. خودم سعی کردم احترام همه حفظ شود. بین من و کادر فنی حریف احترام و روابط خوبی هست. بازیکنان هم برای من عزیز هستند. حالا اتفاقی افتاد اما احترام همه بچه ها واجب است. در این زمان، بازیکنان در بدنسازی و از نظر ذهنی تحت فشار هستند. این اتفاقات طبیعی است و مشکلی نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول