اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مهدوی: پرسپولیس کهکشانی بسته شده/ بیشتر از مهاجم به گلر و مدافع نیاز داشتیم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: همه بازیکنانی که به پرسپولیس آمدند در تیم خود بهترین بودند و به همین دلیل اعتقاد دارم پرسپولیس کهکشانی است.

مهدوی: پرسپولیس کهکشانی بسته شده/ بیشتر از مهاجم به گلر و مدافع نیاز داشتیم

محمدرضا مهدوی ‌در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس در کمتر از دو هفته مانده تا آغاز لیگ برتر اظهار داشت: قبل از هر چیز برای دوست خوبم یحیی گل‌محمدی آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم که هرچه زودتر سلامتی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست بیاورد. برای پرسپولیس خیلی خوشحال هستم؛ چراکه این تیم کادر فنی خوبی دارد و این موضوع باعث شده تا در همه زمینه‌ها برنده باشد. با اینکه می‌گویند پرسپولیس کمبود مهاجم دارد مخالفم و به نظرم یحیی گل محمدی گل اصلی نقل و انتقالات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زده است. من در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر هم گفتم که پرسپولیس این فصل قهرمانی را زودتر به دست می‌آورد.

وی در پاسخ به این سوال که از نظر شما آیا پرسپولیس کهکشانی بسته شده، تصریح کرد: ببینید پرسپولیس همیشه کهکشانی است و افتخار پوشیدن این پیراهن نصیب هر کسی نمی‌شود. مطمئنا هر بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید حتما یک بازیکن کهکشانی است و باید همین الفاظ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ درباره آنها به کار برد.

مهدوی درباره اینکه آیا پرسپولیس با فقر مهاجم روبرو هست یا نه، گفت: به نظر من پرسپولیس مهاجمان خوبی دارد و این طور نیست که بگوییم با فقر مهاجم روبروست. در پرسپولیس همه بازیکنان گلزن هستند و حتی اگر بیرانوند بتواند مهاجم باشد او هم گل می‌زند! بازیکنانی مثل گولیسیانی، علی نعمتی، پورعلی گنجی، فرجی و... با اینکه مدافع هستند اما آنها هم بازیکنانی گلزن نشان دادند. از نظر من پرسپولیس مهاجم کم ندارد. همین مهدی عبدی و یا وحید امیری مگر کم گل زده‌اند؟‌ با این بازیکنان باید به قهرمانی فکر کرد. همین سعید صادقی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینید که همه تیم‌های لیگ به دنبال او بودند. او بازیکنی است که می‌تواند خیلی راحت مدافع روبروی خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بردارد و گل بزند.

این پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا خیلی خوش‌بینانه به شرایط نگاه نمی‌کنید، افزود: نه، خوش‌بینانه نگاه نکردم. من خط به خط جلو رفتم و به نظر من همه بازیکنانی که اسم بردم توانایی گلزنی دارند. پرسپولیس باید تدابیر خوبی برای مسابقات بیندیشد و موضوع اصلی کم گل خوردن است. پرسپولیس برای قهرمانی بسته شده و موضوع اولی که باید به آن توجه کرد این است که یک تیم برای قهرمانی باید کم گل بخورد. پرسپولیس بیشتر از مهاجم به دروازه‌بان و مدافع خوب نیاز داشت. تیم‌هایی مثل سپاهان، فولاد، استقلال، تراکتور و... بسیار قدرتمند شده‌اند و گل نخوردن در لیگ آینده می‌تواند ضامن قهرمانی باشد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ت 78

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول