اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

از کسب‌ و کارهای دانش بنیان در «امیدیه» حمایت می‌شود/ پیگیری مطالبات کارآفرینان با دعوت از مسؤولان

برنامه «امیدیه» کاری است از گروه دانش و اقتصاد شبکه 1 سیما که مصطفی هیودی تهیه‌کنندگی و کیاداوود اسفندیاری اجرای آن را برعهده دارند و به منظور حمایت از کسب ‌و کارهای نوآور با حضور کارآفرینان حوزه‌ها و مشاغل مختلف، به خصوص کسب و کارهای دانش بنیان از اقصی نقاط کشور تولید و پخش می‌شود.

از کسب‌ و کارهای دانش بنیان در «امیدیه» حمایت می‌شود/ پیگیری مطالبات کارآفرینان با دعوت از مسؤولان

خبرگزاری فارس - گروه رادیو و تلویزیون: این روزها شبکه یک با برنامه «امیدیه» به حمایت از کسب و کارهای ایرانی و کارآفرینانی رفته که در اوج تحریم‌ها با خودکفایی و همت و تلاش فراوان چرخه تولید در کشور را زنده نگه داشته‌اند و مانع از خروج ارز از کشور شده و حتی دست به صادرات محصولات خود با کیفیت بالاتر از نمونه‌های خارجی نیز زده‌اند. 

برنامه «امیدیه» کاری است از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما که مصطفی هیودی تهیه کنندگی و کیاداود اسفندیاری اجرای آن را برعهده دارند و به منظور حمایت از کسب ‌و کارهای نوآور با حضور کارآفرینان در حوزه‌ها و مشاغل مختلف، به خصوص کسب و کارهای دانش بنیان از اقصی نقاط کشور تولید و پخش می‌شود.

کیاداود اسفندیاری که اجرای این برنامه را بر عهده دارد، در گفتگو با مهمانان برنامه فرآیند رشد و حرکت یک کارآفرین و مجموعه را نقد و تحلیل می‌کند و نقاط مثبت آن را با پیشنهادهایی تقویت می‌کند و برای نقاط منفی راه حل ارائه می‌کند. «امیدیه» در هر برنامه به واکاوی شرکت‌های مختلف حوزه کسب و کارهای دانش بنیان و کارآفرینان برتر این حوزه که در اوج تحریم‌ها توانسته‌اند با استفاده از دانش داخلی به دور زدن تحریم‌ها و حل مشکلات کشور در زمینه‌های مختلف کمک کنند می‌پردازد‌‌.

مصطفی هیودی تهیه کننده برنامه «امیدیه» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به رویکرد حمایت از کسب‌ و کارهای دانش بنیان و مسائل حوزه علم و فناوری در فصل جدید «امیدیه» گفت: فصل جدید «امیدیه» که در 90 قسمت روی آنتن می‌رود، در حوزه کسب و کار و کارآفرینی است. همچنین پس از پیام مقام معظم رهبری برای سال 1401 که به حمایت از حوزه اشتغال و کسب و کارهای دانش بنیان تاکید داشتند، رویکردهای ما به سمت حوزه دانش بنیان و پیشرفت‌های حوزه علم و فناوری متمرکز شد.  

 

تهیه کننده «امیدیه» ادامه داد: در این فصل محصولات دانش بنیان در درون برنامه با حضور کارآفرینان معرفی و ارزیابی می‌شود. در بخش دیگری مطالبات از مسئولان با دعوت از ایشان مطرح می‌شود یا با حضور کارشناس آموزش‌هایی در حوزه کارآفرینی صورت می‌گیرد.

هیودی افزود: تهیه مستند از کسب و کارهای سراسر کشور، بازدید میدانی از فعالیت‌های اقتصادی کار آفرینان و معرفی کتاب‌هایی در حوزه کسب و کار در قالب آیتم‌های تولیدی از دیگر بخش‌های «امیدیه» است. موانع تولید نیز در قالب کاریکاتور نقد و بررسی می‌شود.   

 

 

 او ضمن اشاره به افزودن بخش جدیدی به برنامه «امیدیه» گفت: نقد کارآفرینان یکی از اتفاق‌های جدید «امیدیه» به شمار می‌رود. در واقع کارشناس حوزه کسب و کار در استودیو حضور می‌یابد و پس از توضیحات کارآفرین و روایت فراز و فرودهای وضعیت کسب و کار خود، در بخش سوم و پس از مشاهده روایت مهمانان به نقد توضیحات ارائه شده از سوی کارآفرین و ارائه راه‌حل‌هایی برای بهبود وضعیت کسب و کار و افزایش بهره‌وری آن‌ها می‌پردازد.  

انتهای پیام/ ت 94

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول