اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

جشنواره رسانه ای ابوذر جشنواره تعارف ها نیست

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه جشنواره رسانه ای ابوذر جشنواره تعارف ها نیست، اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر بستری برای شناسایی مسایل و مشکلات، پرداخت آن و ارایه مدل برای حل آنها است.

جشنواره رسانه ای ابوذر جشنواره تعارف ها نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی شاد رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در نشست خبری ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر که ظهر امروز در هتل فرهنگ و هنر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره سعی کرده ایم با شناخت مشکلات سعی در بیان مشکلات داشته باشیم. 

وی  با بیان اینکه جشنواره رسانه ای ابوذر جشنواره تعارف ها نیست، اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر بستری برای شناسایی مسایل و مشکلات، پرداخت آن و ارایه مدل برای حل آنها است.

 رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی محورهای ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر را  امام رضا(ع) ولی نعمت فکری، مادی معنوی مردم، تولید دانش‌بنیان، اشتغال آفرین، جهاد تبیین و الگوی حکمرانی در بیانیه گام دوم انقلاب، رسانه صنعت و فناوریهای نوین، مکتب شهید سلیمانی، بسیج و دستاوردهای انقلاب و مقابله با آسیبهای اجتماعی برشمرد و افزود: دراین دوره سعی می کنیم تا تلاش، کار و تولید محتوای اصحاب رسانه دیده و چهره‌های جدید شناسانده شوند.

شاد ادامه داد: خانواده و مساله جمعیت، الگوی سوم، زن با هویت و نقش آفرین، بازنمایی سیمای مشهد در فضای ملی و بین المللی، زبان فارسی، هویت وحدت، فرهنگ شهروندی و فردوسی غیرت و حماسه دینی از دیگر محورهای این جشنواره است که در قالب خبر، گزارش، مصاحبه، عکس، مستند، موشن گرافی، یادداشت و سر مقاله در نظر گرفته شده است.

وی برنامه سازی فضای مجازی و پرونده ویژه رسانه ای(خبرنگاری تحقیقی) را دو بخش ویژه جشنواره رسانه ای ابوذر در این دوره برشمرد و افزود: هر فرد چهار اثر می‌تواند به این جشنواره ارسال کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول