اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

اولین تصاویر از پیکرهای شهدای مدافع حرم تازه تفحص شده

همزمان با ایام محرم امسال چشم انتظاری خانواده‌های 5 شهید مدافع حرم پایان یافت و توانستند پیکرهای عزیزانشان را در آغوش بگیرند. هر چند حالا دیگر از پیکرهای مطهرشان چند استخوان بیشتر باقی نمانده.

اولین تصاویر از پیکرهای شهدای مدافع حرم تازه تفحص شده

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، پیکرهای مطهر پنج شهید مدافع حرم به نام‌های سردار شهید «عبدالله اسکندری»، سردار شهید «رحیم کابلی»، شهید «مصطفی تاش موسی»، «شهید «محمد امین کریمیان» و شهید «عباس آسمیه»، تفحص و سپس از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

این شهدای عزیز از استان‌های مازندران، البرز و فارس هستند که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و مبارزه با تروریست‌های تکفیری عازم سوریه شده بودند و به شهادت رسیدند اما تا چند روز اخیر همچنان پیکرهای پاکشان در خاک سوریه باقی مانده بود.

همزمان با ایام محرم امسال چشم انتظاری خانواده‌های این عزیزان پایان یافت و توانستند پیکرهای عزیزانشان را در آغوش بگیرند. هر چند حالا دیگر از پیکرهای مطهرشان چند استخوان بیشتر باقی نمانده.

آنچه می‌بینید تصاویری است از پیکر ۵ شهید مدافع حرم.

 

 

 

 

انتهای پیام/ ت 36

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول