اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

پای سرمایه گذاران هم به مناقشه توییتر و ماسک باز شد

در جریان مناقشه بین ماسک و توییتر و شکایت ثروتمندترین فرد جهان از این شبکه اجتماعی، سرمایه‌گذار این پلتفرم هم از صاحب تسلا شکایت کرد.

پای سرمایه گذاران هم به مناقشه توییتر و ماسک باز شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، این تنها توییتر نیست که تلاش می کند ایلان ماسک را مجبور به خرید این شرکت به قیمت 44 میلیارد دلار کند. بلکه سرمایه گذاران هم به دنبال این موضوع هستند. یک سرمایه‌گذار توییتر طرح دعوای دسته جمعی را برای جلوگیری از عقب نشینی ماسک از این معامله تنظیم کرده است.

در گزارش بلومبرگ آمده شکایت لوئیجی کریسپو، ماسک را به نقض قرارداد و نقض تعهدات امانتداری در قبال سهامداران توییتر متهم می کند. او ادعا می کند که ماسک دلایل ضعیفی برای فسخ قرارداد ارائه کرده است. دو شرکت مرتبط با این معامله نیز به عنوان متهم نام برده شده اند.

ماسک ماه گذشته تلاش کرد تا قرارداد خرید توییتر را لغو کند و مدعی شد که این شرکت اظهارات نادرست و گمراه‌کننده ای را درباره تعداد ربات ها و حساب های جعلی این پلتفرم ارائه کرده است.

کریسپو ادعاهای توییتر مبنی بر اینکه ماسک از ادعای ارائه اطلاعات نادرست درباره ربات‌ها و هرزنامه‌ها استفاده می‌کند تا از این معامله خارج شود، موافق است. او همچنین مانند توییتر به دنبال حکم دادگاهی است که ماسک را ملزم به تکمیل خرید است.

پس از اینکه ماسک اعلام کرد می خواهد قرارداد را لغو کند، توییتر به سرعت از او شکایت کرد تا ماسک را وادار کند به تعهداتش عمل کرده و شرکت را بخرد. هفته گذشته، ماسک پرونده جدیدی تشکیل داد که فعلا مهر و موم شده است.

یک قاضی با درخواست توییتر برای برگزاری سریع دادگاه موافقت کرد و قرار است دادگاه از 17 اکتبر شروع شود و به مدت پنج روز ادامه یابد.

کریسپو 5500 سهم در توییتر دارد. ارزش آنها با پیشنهاد 54.20 دلاری ماسک به ازای هر سهم در ماه آوریل، تقریباً 300 هزار دلار است. ارزش سهام آنها در حال حاضر 223 هزار دلار به قیمت سهام فعلی توییتر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول