اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اعطای درجه سرتیپ دومی به دو پاسدار سپاه استان قم

مهدی کبیری‌پور جانشین سپاه استان قم و حسین تناور فرمانده لشکر عملیاتی 17 علی بن ابیطالب(ع) با حکم سردار سلامی فرمانده کل سپاه، درجه سرتیپ دومی خود را دریافت کردند.

اعطای درجه سرتیپ دومی به دو پاسدار سپاه استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، با پیشنهاد سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و موافقت و تصویب فرماندهی معظم کل قوا، درجه سرتیپ دومی به سرهنگ پاسدار مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه استان قم و سرهنگ پاسدار حسین تناور فرمانده لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابیطالب(ع) اهدا شد.

سرداران تناور و کبیری‌پور از فرماندهان ارشد سپاه استان قم هستند که سوابق درخشانی در ماموریت‌های مختلف سپاه و رده‌های مختلف سپاه و بسیج را در کارنامه خود دارند.

در بخشی از متن حکم سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی آمده است:

خداوند سبحان را شاکریم که حیات ما را مقارن با حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دادس و توفیق انجام رسالت پاسداری از دستاورد‌های ارزشمند آن را تحت رهبری حکیمانه و الهی ولایت مطلقه فقیه به ما ارزانی داشت.

اینجانب نیل به درجه سرتیپ دومی جنابعالی را که از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به پاس شایستگی، توانمندی، ایثار و تلاش در راه انجام وظایف مقدس پاسداری تصویب گردیده است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی تردید در حال حاضر مسئولیت خطیر صیانت از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و علاوه بر آن پاسداری از پاسداری بیش از پیش بر دوش همه ما سنگینی می‌کند.

همچنین سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروی های مسلح نیز در پیامی ارتقاء درجه سرداران کبیری‌پور و تناور را به‌ آن‌ها تبریک گفت.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول