اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

وجود ۱۳۰ بازار زیان‌ده تره بار د رتهران

گزارش حسابرسی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار و همچنین شرکت ساماندهی صنایع مشاغل شهر مورد بررسی قرار گرفت و با حداکثر آراء موافق تأیید شد.

وجود  ۱۳۰ بازار زیان‌ده  تره بار د رتهران

به گزارش خبرنگار فارس، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهر تهران در هشتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر در واکنش به گزارش ارائه شده در خصوص سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با بیان اینکه رأی بازار بعثت به نفع سازمان صادر شده است، اظهار کرد: در خصوص دعاوی فعلی، بررسی و پیگیری لازم در حال انجام است که دو سال به طول می انجامد چون موضوع پیچیده ای است هرچند ما با جدیت پیگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه حساب سپرده از عدد مورد نظر یک میلیارد تومان بیشتر است، یادآور شد: بیش از ۱۳۰ بازار ضررده داریم که بخشی از آن را از دایره خارج می کنیم تا بازار ضررده تا دو سال آینده نداشته باشیم. برخی بازارها جانمایی مناسبی نشده اند که مورد انتقاد ما نیز هست.

سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع مشاغل شهر تهران نیز در ادامه این جلسه شورا با بیان اینکه برابر بند ۲۰ ماده ۵۵ شرکت انتفاعی نیست، اظهار کرد: با این وجود شرکت باید قوانین را رعایت کند. زیان انباشته از محل مالیات ها و ارزیابی های صورت گرفته رفع خواهد شد. زیان انباشته تا پایان سال رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از شرکت های مقابل ما، به پرداخت هفت میلیارد تومان در وجه شهرداری محکوم شده است. پرونده ای دیگر نیز وجود داشته که پس از ۱۱ سال توانستیم در طول یک سال حکم منع تعقیب برای شهرداری تهران دریافت کنیم.

بیگی تأکید کرد: در سال قبل ۶۰۰ درصد زیان شرکت ساماندهی صنایع مشاغل شهر تهران کاهش یافت و امسال برای اولین بار به سود خواهیم رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول