اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اجرای پروژه توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پروژه توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار با همکاری معاونت امور زنان نهاد ریاست جمهوری خبر داد.

اجرای پروژه توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عاطفه سادات مدبرنژاد گفت: بر اساس تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و  استانداری کهگیلویه و بویراحمد، با موضوع اجرای پروژه توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار و حمایت از زنان کارآفرین، دفتر امور بانوان استانداری مجوز بررسی و انتخاب زنان کارآفرین به تعداد ۴۲ نفر در مرحله اول را جهت اعطای تسهیلات قرض الحسنه  براساس سهمیه شهرستانی به سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) ابلاغ کرد.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به تناسب جمعیت شهرستان‌ها و شرایط اقتصادی، کارآفرینان شهرستان انتخاب و توسط این دو دستگاه به دفتر امور بانوان و خانواده معرفی شوند.

 وی اظهار داشت: مطابق این تفاهم نامه، حمایت از زنان سرپرست خانوار در دستور کار این دفتر قرار دارد و همچنین با توجه به انعقاد تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید و با حمایت و همراهی معاون محترم اقتصادی استاندار در همین راستا، مقرر شده است که پس از تهیه و تنظیم لیست زنان کارآفرین و کارجویان مرتبط با آنها این لیست جهت پرداخت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید ارسال می‌شود.

مدبرنژاد افزود: متقاضیان هم استانی می‌توانند با مراجعه به سازمان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) مدارک مورد نیاز را ارائه و در صورت دارا بودن شرایط، در لیست قرار گیرند.

وی در پایان متذکر شد: کارآفرین باید اسنادی که نمایانگر سرپرست خانوار بودن زنان جویای کار است را به همراه مدارک مهارتی و مجوز کسب و کار خود به سازمان بهزیستی و یا کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول