اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آماده جذب راننده سرویس مدارس در اصفهان هستیم

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: آماده به‌کارگیری گسترده راننده سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید هستیم.

آماده جذب راننده سرویس مدارس در اصفهان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد پرورش مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان در جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی سرویس مدارس، اظهار داشت: قبل از شیوع کرونا ۸ هزار راننده سرویس مدارس در سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان فعالیت می‌کردند، اما در حال حاضر بیش از ۶ هزار نفر از این شغل خارج شده‌اند، از این رو با کمبود شدید راننده سرویس مدارس مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین چالش‌های سازمان تاکسیرانی شهرداری برای آغاز سال تحصیلی جدید نبود راننده سرویس مدارس است، افزود: یکی از تأکیدات سازمان تاکسیرانی برای نرخ‌گذاری سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید، جمع‌بندی نظرات متولیان امر و پرداختن به این موضوع از زوایای مختلف بود که این مهم تا حد ممکن انجام شد.

پرورش با اشاره به جلسات متعدد کارگروه ماده ۱۸ برای تعیین نرخ سرویس مدارس سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان، گفت: در ابتدا که نرخ مصوب کارگروه تعیین شد، رضایت رانندگان را به دنبال داشت، اما در ادامه با توجه به تورم ایجاد شده، شاید رانندگان رضایت کامل از این میزان افزایش نرخ را نداشته باشند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با تأکید بر تصویب نرخ جدید سرویس مدارس توسط شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری، خاطرنشان کرد: متولیان امر خاصه مدیران مدارس باید در این زمینه جهادی و ویژه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بدون شک مهمترین اولویت سازمان، سرویس مدارس دانش آموزان است، ادامه داد: در این راستا از بیست‌ودوم مردادماه تبلیغات گسترده‌ای را در سطح شهر برای جذب راننده سرویس آغاز می‌کنیم.

پرورش اضافه کرد: از آموزش‌ و پرورش نیز درخواست می‌شود که در اسرع وقت سهمیه‌بندی‌های خود را به شرکت‌های حمل‌ونقل سرویس مدارس اعلام کنند، البته حداکثر زمان برای اعلام ثبت‌نام و میزان سهمیه از سوی مدیران مدارس آموزش‌وپرورش چهارم شهریورماه است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات این سازمان برای رانندگان سرویس‌های مدارس گفت: بخشودگی جرایم دیرکرد تمدید پروانه شرکت‌های سرویس مدارس دانش‌آموزان، اعطای تخفیف ویژه در خصوص دیرکرد دریافت مجوز رانندگان سرویس مدارس، اعطای تسهیلات برای مخزن گاز با دریافت تعهد جهت سرویس مدارس، اولویت سهمیه‌بندی بر اساس جذب راننده اعلام شده از جمله اقدامات این سازمان برای حمایت از رانندگان سرویس مدارس است.

وی بیان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان تاکسیرانی و کمیته امداد منعقد شده است، وام قرض‌الحسنه خرید خودرو به میزان ۱۰۰ میلیون تومان به رانندگان سرویس مدارس ارائه می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول