اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت همکاری همه مسئولان با رضا آذرشب کشتی‌گیر قهرمان جهانی

امام جمعه دهدشت خواستار همکاری همه مسئولان با کشتی‌گیر فرنگی جهانی رضا آذرشب شد.

ضرورت همکاری همه مسئولان با

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار نوجوان قهرمان جهانی کشتی فرنگی اظهار کرد: رضا آذرشب از افتخارات ورزشی ملی و بین‌المللی است.

امام جمعه دهدشت با بیان حدیثی از رسول اکرم (ص) که مؤمنی که قوی و نیرومند باشد از مؤمن ضعیف بهتر و دوستانی دوست داشتنی‌تر است، گفت: باید از خداوند استعانت بخواهید و راه موفقیت بعد از پشتکار توسل به اهل‌بیت (ع) است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: این اعتقادات خیلی کمک می‌کند جایی که کار تمام است می‌توانید با کمک از خداوند و توسل به اهل‌بیت (ع) هر نتیجه‌ای را عوض کنید.

امام جمعه دهدشت با بیان این‌که شما اول راه هستید و نوع رفتارهای شما خوب و بد آن در جامعه مهم و تأثیرگذار است، گفت: مسئولیت شما بعد از قهرمانی بیشتر و سنگین‌تر شده‌ است و باید تقویت روح و روان و تقویت و رشد قوای جسمی و فکری و نظم و انضباط را در زندگی و ورزش افزایش دهید.

حجت‌الاسلام وحدانی فر با بیان این‌که همه مسئولان تکلیف دارند که به شما کمک کنند بیان کرد: در مورد سالن ورزشی صحبت شده که در اختیار شما قرار بگیرد که شما از تمرینات خود فاصله نگیرید.

 امام جمعه دهدشت در پایان این دیدار از جوشن و مربیان تیم‌ ملی و زحمت‌کشان کشتی استان و شهرستان تشکر کرد و برای آذرشب و جامعه کشتی استان آرزوی موفقیت نمود.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول