اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

از شایعه تا واقعیت ماجرای انتصاب «سعید عسگر» در آموزش و پرورش

آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که «سعید عسگر» سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ نشده است بلکه «سعید عسگری» منصوب شده است.

از شایعه تا واقعیت ماجرای انتصاب «سعید عسگر» در آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در فضای مجازی خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه «سعید عسگر» که ضارب سعید حجاریان عضو اسبق شورای شهر تهران به عنوان معاون پرورشی و تربیت‌بندی آموزش و پرورش منطقه 18 تهران منصوب شده است.

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به این مطلب اعلام کرد: فرد مذکور هیچ ارتباط و سمتی در آموزش و پرورش شهر تهران ندارد و سرپرست فعلی معاونت آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران «سعید عسگری» از معلمین بومی منطقه ١٨ شهر تهران است که پیش‌تر مسؤولیت‌هایی چون مربی قرآن مدارس، معاون پرورشی و فعالیت قرآنی در دارالقرآن آل یاسین منطقه ١٨ تهران را به عهده داشته است.

از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به داور و ناظر مسابقات قرآن فرهنگیان و دانش آموزان، نفر پنجم مسابقات قرآن فرهنگیان شهر تهران در رشته قصه گویی قرآنی، نفر اول مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان منطقه در رشته های اذان، قرائت، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، قصه‌گویی قرآنی و الگوی برتر تدریس نماز و کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه ١٨ اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول