اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

19 کیسه آرد قاچاق در اسفراین کشف شد

فرمانده انتظامی اسفراین از کشف 19 کیسه آرد قاچاق غیر مجاز به ارزش 130 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

19 کیسه آرد قاچاق در اسفراین کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز سرهنگ محمد روهنا، فرمانده انتظامی اسفراین در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام کشف ۱۹ کیسه آرد قاچاق در این شهرستان اظهارکرد: در راستای اجرای طرح عملیاتی مبارزه با کالای قاچاق در سطح شهرستان، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی موفق به شناسائی افرادی که اقدام به نگهداری مقادیری آرد قاچاق و غیر مجاز درواحدهای صنفی خود کرده بودند، شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در معیت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در بازدید از ۲ واحد صنفی متخلف تعداد ۱۹ کیسه ۴۰ کیلوئی آرد قاچاق و غیر مجاز را کشف کردند، گفت: در بررسی های به‌عمل آمده ارزش ریالی کیسه های آرد غیر مجاز ۱۳۰ میلیون ریال برآورد گردیده است.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به این که در اجرای این طرح ۲ نفر متهم نیز دستگیر شدند، افزود: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

سرهنگ روهنا در پایان با تاکید بر تشدید اقدامات پلیس در راستای مبارزه با کالای قاچاق درسطح شهرستان گفت: نیروی انتظامی با ورود هرگونه کالای قاچاق که به اقتصاد کشور ضربه میزند به شدت برخورد کرده و از شهروندان انتظار می رود درصورت اطلاع ازاین گونه اخبار موضوع را ازطریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول