اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نمایشگاه محل درآمد نیست، محل سرمایه‌گذاری است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان با اشاره به اینکه نمایشگاه محل درآمد نیست بلکه محل سرمایه‌گذاری است، گفت: استان زنجان امسال وارد باشگاه برگزارکنندگان نمایشگاه‌های خارجی ایران شد.

نمایشگاه محل درآمد نیست، محل سرمایه‌گذاری است

سید رضا قندیلی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نمایشگاه کاسپین یک ظرفیت بزرگ برای استان زنجان محسوب می‌شود، چون در منطقه این فضای نمایشگاهی بی‌نظیر است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای معرفی استان باید از ظرفیت میزبانی در برگزاری نمایشگاه استفاده کنیم، افزود: در این حوزه باید بخش خصوصی و بخش دولتی مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه جریان زنده است و در واقع نبض تولید محسوب می‌شود، افزود: ما به دنبال ایجاد محیطی شیک همانند محل اداره برای حضور سرمایه‌گذاران به منظور تعاملات تجاری هستیم.
قندیلی افزود: نمایشگاه در واقع یک صنعت بدون دود است و ظرفیت بسیاری دارد، درخواست ما از تولید‌کنندگان هم این است که از این ظرفیت استفاده کنند به دنبال بستر توسعه تجارت باشند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان با اشاره به اینکه در برگزاری نمایشگاه قراردادهای تجاری مهم منعقد می‌شود و فرصت سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود، اضافه کرد: این قراردادها عوایدی برای خود نمایشگاه ندارد و اگر ریالی هم وارد شد، صرف ساماندهی خود فضا و سایر هزینه‌های جاری می‌شود.

وی هزینه نمایشگاه را یک هفتم تبلیغات اعلام کرد و گفت: این یک فرصت بزرگ برای تولیدکنندگان و صنایعی است که می‌خواهند خود را معرفی کنند، که خوشبختانه زنجان از این لحاظ غنی است و دارای همه صنایع از جمله صنایع برق، سلولزی، صنایع بزرگ و کوچک است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان امسال وارد باشگاه برگزارکنندگان نمایشگاه‌های خارجی ایران شد، ادامه داد: این در حالی است که پیش از این فقط چهار مرکز نمایشگاهی در ایران مجوز برگزاری نمایشگاه خارجی را داشتند که شامل تهران، مشهد، اصفهان و میاندوآب بوده و بسیاری از شهر‌های بزرگ از چنین امتیازی برخوردار نیستند و زنجان به عنوان پنجمین شهر از این ظرفیت ارزشمند برخوردار شد و معتقدیم وجود نمایشگاه کاسپین در زنجان یک فرصت ارزشمند برای استان به شمار رفته و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول