اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فعالیت مراکز اهدای خون مازندران در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرکل انتقال خون مازندران از فعالیت تمامی مراکز اهدای خون در روزهای تعطیل تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

فعالیت مراکز اهدای خون مازندران در تاسوعا و عاشورای حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عبدالله محمدی فیروزجایی با تسلیت ایام عزادارای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) گفت: اداره کل انتقال خون استان همه ساله در این ایام میزبان عزاداران حسینی برای اهدای خون است.

وی افزود: مراکز انتقال خون ساری، آمل، بابل، تنکابن، چالوس و بهشهر در روزهای تاسوعا و عاشورا از ساعت ۸ تا ۱۳ و مراکز انتقال خون قائمشهر و رامسر از ساعت ۸ تا ۱۲ و مرکز انتقال خون مهرگان نور نیز در روز تاسوعا از ۸ تا ۱۲ فعال و آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون است.

مدیرکل انتقال خون مازندران اضافه کرد: علاوه بر باز بودن پایگاه‌ها، تیم سیار نیز فعال خواهد بود.

محمدی فیروزجایی ادامه داد: اتوبوس سیار انتقال خون استان در شب تاسوعا در شهرستان بابلسر مسجد ولیعصر چهار راه شهدا محله از ساعت ۱۹ تا ۲۱:۳۰ و صبح تاسوعا نیز از ساعت ۸ تا ۱۲ در روستای اسرم مستقر خواهد بود.

وی اضافه کرد: اتوبوس سیار اهدای خون در شب عاشورا  از ساعت ۱۹ تا ۲۱:۳۰ میزبان مردم نوعدوست روستای معلم‌کلای شهرستان محمودآباد برای اهدای خون است و در روز عاشورا نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۶ عصر در روستای بشل شیرگاه مستقر و آماده دریافت خون‌های اهدایی عزاداران حسینی است.

مدیرکل انتقال خون استان مازندران به پویش ایثار حسینی(ع)، اهدای خون آگاهانه اشاره کرد و گفت: این پویش از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر در مراکز انتقال خون مازندران در حال برگزاری و پذیرای نذر خون شهروندان است.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان اهدای خون می توانند با ثبت نام در سامانه نوبت دهی به آدرس nobatdehi.ibto.ir زمان خلوت تری را برای اهدای خون و ادای نذر خود در ایام محرم انتخاب و با نظم بیشتری اقدام به اهدای خون کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول