اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا: محرم فرصتی برای درنگ در معانی اعتقادی خویش است

مراسم عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه و مدیحه سرایی کربلایی علی کارگر و اسماعیل محرابی در منطقه یکم ندسا برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا: محرم فرصتی برای درنگ در معانی اعتقادی خویش است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم عزای حسینی در منطقه یکم ندسا با سخنرانی خطیب عالی قدر حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید رئیسی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع) علی کارگر و اسماعیل محرابی در نمازخانه امام خمینی (ره) منطقه یکم ندسا برگزار شد.

حجت الاسلام رئیسی در ابتدای برنامه با اشاره به اینکه ایام محرم بهترین فرصتی است که به معانی اعتقادی خودمان و واقعه بزرگی که با رشادت‌هایی امام حسین (ع) و یارانش برای این انقلاب و اسلام انجام دادند، بپردازیم و عمر خود را در این راه صرف کنیم، افزود: زیارت‌ها، ادعیه و جریان های زیادی هستند که در مورد قیام امام حسین (ع) می توان به آنها رجوع کرد و درس های پند آموزی از آنها گرفت.

 

وی در ادامه با اشاره به فرازی از زیارت اربعین اظهار داشت: توفیق حضور در اربعین حسینی و قرائت این زیارت از نشانه های یک فرد مؤمن است.

حجت الاسلام رئیسی به تفسیر غلط آیات قرآن توسط دشمنان اسلام بین مردم اشاراتی داشتند که امروزه دشمنان ما میلیاردها دلار خرج می کنند تا انقلاب را همان گونه که خودشان می خواهند به تفسیر غلط به مردم اطلاع رسانی کنند تا جامعه و دنیا را به تفسیر و رای غلط خودشان شکل بدهند و منافقان نیز می‌خواهند قرآن را تحریف کنند و به خورد مردم بدهند، به قرآن نگاه کمونیستی دارند.

در ادامه مداحان اهل بیت (ع) عصمت و طهارت برادران کربلایی علی کارگر و کربلایی اسماعیل محرابی با نوای دل نشین خود مجلس عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را عطر آگین کردند و در پایان همه عزاداران بر سر سفره و اطعام حسینی مهمان شدند.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول