اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

500 هیأت شهرری در طرح شمیم حسینی بن خرید کالا دریافت کردند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با اشاره به پایان کار نمایشگاه «شمیم حسینی» گفت: در محرم امسال حدود ۵۰۰ مسجد و هیأت فعال شهرری با مراجعه به نمایشگاه شمیم حسینی، هرکدام ۳۰ میلیون ریال بن اهدایی خرید کالا دریافت کردند.

500 هیأت شهرری در طرح شمیم حسینی بن خرید کالا دریافت کردند

حجت الاسلام نصرت الله رستمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: طرح «شمیم حسینی» از حدود چهار سال پیش با هدف حمایت از هیئات‌ مذهبی در سازمان اوقاف کلید خورد و هر سال به مناسبت ماه محرم، از محل موقوفات روضه خانی، تعزیه‌داری، عزاداری و نیات منطبق، مبالغی برای حمایت از هیأت‌ها لحاظ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح «شمیم حسینی» با همکاری اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و موسسات تولیدی برگزار می‌شود، گفت: مساجد، حسینیه‌ها و هیئات‌ مذهبی در این طرح می توانند اقلام مورد نیاز خود را با بن های اهدایی و همچنین با تخفیف ویژه تهیه کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری ادامه داد: نمایشگاه طرح شمیم حسینی امسال در ۱۷ نقطه از استان تهران برپا شد که در شهرری نیز در آستان مقدس شیخ صدوق از هشتم مرداد ماه دایر بود و امروز به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه طرح شمیم حسینی یک جریان سازی برای مشارکت در برگزاری مجالس حسینی است تصریح کرد: در محرم امسال حدود ۵۰۰ هیأت و مسجد فعال شهرری با مراجعه به نمایشگاه شمیم حسینی، هرکدام ۳۰ میلیون ریال  بن اهدایی خرید کالا دریافت کردند.

وی در ادامه بیان کرد: در کنار نمایشگاه شمیم حسینی که اقلام و ملزومات هیئات ارائه می‌شود، نمایشگاه‌های عفاف و حجاب، لوازم التحریر، کتاب، لوازم صوتی و لوازم پخت و پز نیز دایر شد تا هر چیزی که مربوط به هیئات است، متولیان مربوطه به سهولت تهیه کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: هدف دیگر طرح شمیم حسینی، اختصاص یکسان و عادلانه مبلغ تخصیص داده شده برای همه هیئات‌ است و امیدواریم هیئات‌ مذهبی برای نشر معارف دینی و به عنوان خادمان اهل بیت علیهم السلام و مروجان مکتب شیعه از این طرح رضایت داشته باشند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول