اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بیعت عاشورایی مردم محمودآباد با شهدای مدافع حرم + عکس

مردم ولایی شهرستان محمودآباد با پیکر مطهر شهدای مدافع حرم شهیدان حاج رحیم کابلی و حجت‌الاسلام محمدامین کریمیان با حضور مردم ولایی این شهرستان، با علمداران حرم در هفتمین روز ماه محرم، بیعت عاشورایی بستند.

بیعت عاشورایی مردم محمودآباد با شهدای مدافع حرم + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،در هفتمین روز از ماه محرم مردم ولایتمدار محمودآباد چشم انتظار شهدای تازه تفحص شده مدافع حرم برای استقبال بودند.
 


همه اقشار مردم با تجمع در میدان سردار شهید مهدی کاظمی به انتظار ورود پیکر این شهدا بودند که پایگاه بسیج شهدای سوراخ مازو با برپایی دو موکب وپذیرایی از مردم در هوای بسیار گرم این روزها پرداخته و علاوه بر این با مداحی و دود کردن اسپند منتظر پیکر شهدای گرانقدر مدافع حرم بودند.
 


همزمان با ورود خودروی حامل این شهدا حال هوای مردم استقبال کننده هم واقعا دیدنی بود چون همه مردم از طیف های مختلف آمده بودند تا مراتب قدرشناسی خود از رشادت و دلیری فرزندان خود را اعلام نمایند و بگویند گرچه در این شرایط بد اقتصادی مردم در تنگنا و فشار هستند ولی با آرمان‌های نظام و انقلاب و خون شهدا هیچ تعارفی نداشته و با تمام وجود به این آرمان‌ها وفادار بوده و در هر شرایطی شهدایی که خون خود را در راه دفاع از میهن و انقلاب فدا کردند با دل و جان پذیرا هستند.
 


مراسم تشییع پیکیر شهید سردار رحیم کابلی و حجت‌‌الاسلام محمد امین کریمیان از میدان شهید کاظمی تا سازمان تبلیغات تشییع خودرویی شده سپس از جلو سازمان تبلیغات بر دست‌های مردم تا مصلی نماز جمعه با شکوه هر چه تمام‌تر همراه با نوحه‌سرایی و مداحی تشییع شدند.
 


در این مراسم فرزانه نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس و حجت‌الاسلام جباری امام جمعه و دادستان و فرماندار و سایر مسؤولان شهرستانی به همراه مردم حضوری چشمگیری داشتند.
 


پیکر این شهدای عزیز سپس به مراسم شیرخوارگاه حسینی در مصلی نماز جمعه برده شد و مادران با تهیه ده‌ها مجمع به استقبال این شهدا آمده که حال و هوای خاصی را در مصلی نماز جمعه رقم زد.
 


امید است مسؤولان از این شهدایی که با نثار خون خود برای دفاع از دین و میهن تمام هستی خود را فدای ملت کردند درس گرفته و رهرو راه این شهدا در خدمت‌رسانی به مردم باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۸/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول