اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جمهوری اسلامی ایران در دفاع از امنیت خود با کسی شوخی ندارد

امام جمعه کاشان گفت: دوست و دشمن باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از امنیت کشور با احدی شوخی ندارد.

جمهوری اسلامی ایران در دفاع از امنیت خود با کسی شوخی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی، امام جمعه کاشان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان، تشکیل دولت اسلامی توسط امام خمینی(ره) را بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر در عصر حاضر دانسته و اظهار داشت: هدف قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود، بزرگ‌ترین منکر عصر امام حسین(ع) یزید و بزرگ‌ترین منکر عصر حاضر شاه و اربابان شاه بودند که امام خمینی(ره) مقابل این منکر ایستادند.

امام جمعه کاشان با برشمردن عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: ایمان مردم، اتحاد و ولایت فقیه سه رکن اصلی تشکیل و استمرار انقلاب اسلامی است که نباید بگذاریم سست شوند. 

وی خطاب به همه دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه ادارات در هفته امر به معروف «وجدان کاری» است، مهمترین معروف در اداره شما «گره‌گشایی از کار مردم» و در مرحله بعدی رعایت شئونات اسلامی است.

حسینی با بیان اینکه دوست و دشمن باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از امنیت کشور با احدی شوخی ندارد، گفت: برای اطمینان قلبی مردم عزادار حسینی، وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به بیش از ۸۰ سرویس اطلاعاتی که علیه این نظام مقدس کار می‌کنند اعلام کرده ‌است که اگر لانه‌ای علیه جمهوری اسلامی در داخل و خارج ببینیم، آن را خواهیم زد. 

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول