اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بازدید معاون رئیس‌جمهور از روستای سیل‌زده «بارده»/ مرتضوی: به مردم اطمینان می‌دهیم خسارات جبران می‌شود

سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور به صورت سرزده از روستای سیل‌زده بارده در استان چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

بازدید معاون رئیس‌جمهور از روستای سیل‌زده «بارده»/ مرتضوی: به مردم اطمینان می‌دهیم خسارات جبران می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، معاون اجرایی رئیس‌جمهور ظهر امروز و با دعوت استاندار چهارمحال و بختیاری به صورت سرزده از روستای سیل‌زده بارده بازدید کرد.

سید صولت مرتضوی پس از بررسی میدانی ابعاد خسارات سیل در این روستا در جمع خبرنگاران گفت: از هوشیاری مردم که با تخلیه به موقع مناطق در مسیر سیلاب مانع بروز خسارات جانی در این روستا شدند، تشکر می‌کنم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور اظهار داشت: متاسفانه مستحدثاتی در مسیر رودخانه ایجاد شده که مسیر آن را محدود کرده و همین موضوع موجب شدت خسارات وارده شد.

وی با بیان اینکه استاندار چهارمحال و بختیاری از روز اول لحظه به لحظه با مسئولان کشوری در ارتباط بوده است، خاطرنشان کرد: به مردم اطمینان می‌دهیم که خسارات آن‌ها جبران می‌شود و با کمک و همکاری خود مردم روستای بارده بهتر از قبل سر پا خواهد شد.

مرتضوی بیان داشت: پس از این بازدید در ستاد مدیریت بحران استان تصمیمات لازم اتخاذ و آنچه در سطح استانی باید پیگیری شود به مدیران ابلاغ می‌شود و بخشی هم در سطح ملی پیگیری خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه ادارات، گروه‌های جهادی و مردم پای‌کار بوده‌اند و بخشی از آلام سیل‌زدگان را التیام بخشیده‌اند، افزود: برای تعمیر منازل آسیب‌دیده تسهیلات در نظر گرفته شده و خسارت به دام و کشاورزی مردم پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول