اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

واکنش حماس به حمله صهیونیست‌ها به غزه

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در داخل نوار غزه اعلام کرد که دشمن اسرائیلی مرتکب جنایت جدیدی شده و باید بهای آن را بپردازد.

واکنش حماس به حمله صهیونیست‌ها به غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، طی بیانیه‌ای به حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: «دشمن اسرائیلی مرتکب جنایت جدیدی شده و باید بهای آن را پرداخته و مسئولیت کامل این اقدام را بپذیرد».

یک سخنگوی جنبش حماس نیز به الجزیره گفت که تجاوز اسرائیل ادامه دارد و این تاکید بر این دارد که حمله به غزه از پیش برنامه‌ریزی شده بود.

وی تاکید کرد: «مقاومت فلسطین در برابر تجاوز یکپارچه بوده و بهای این حمله را برای کابینه لاپید و گانتز افزایش خواهد داد».

این مقام حماس افزود: «آنچه امروز روی داد تجاوز به غزه بوده و نیت اشغالگر را آشکار می‌سازد».

وی تاکید کرد: «اشغالگران از خط قرمز تجاوز کرده و زمان آن رسیده که به اشغالگر درس بدهیم و بها پرداخت کند».

دقایقی پیش ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم اهدافی را در داخل نوار غزه مورد حمله قرار داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که ارتش اسرائیل هدافی مربوط به جهاد اسلامی را مورد حمله قرار داده است.

خبرنگار شبکه خبری المیادین نیز اعلام کرد که حملات ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه برج فلسطین در مرکز شهر غزه انجام شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه خود اعلام کرد که طی عملیاتی با نام «عملیات فجر» جهاد اسلامی را در نوار غزه هدف قرار دادیم.

منابع پزشکی فلسطینی نیز خبر دادند که در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه تعدادی مورد هدف قرار گرفته‌ و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

شبکه خبری الجزیره خبر داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حمله خود، سه مکان مختلف در غزه را هدف قرار داده‌اند.

این تحولات پس از آن روی می‌دهد که بامداد سه‌شنبه نظامیان صهیونیست با حمله به اردوگاه جنین، یک فلسطینی را به شهادت رساندند و «بسام السعدی» یکی از فرماندهان ارشد جنبش مقاومت جهاد اسلامی را نیز بازداشت کردند.

در پی این حمله، سخنگوی رسمی «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی، بامداد سه‌شنبه، در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: «به اشغالگران درباره هرگونه آسیب رساندن به جان رهبر بزرگ، شیخ بسام السعدی هشدار می‌دهیم؛ ما آماده‌ایم که اگر تجاوز متوقف نشود، با قدرت پاسخ دهیم.»

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول