اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بصیرت عاشورایی؛ ویژگی امنیت ساز مدافعان حرم

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: شهدای مدافع حرم با بصیرت عاشورایی برای دفاع از امنیت کشور و مقابله با داعش به دفاع از حریم اهل بیت(ع) پرداختند.

بصیرت عاشورایی؛ ویژگی امنیت ساز مدافعان حرم

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، سردار سید یوسف مولایی جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «عباس آسمیه» به شباهت شهدای عاشورا و شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: شجاعت و بصیرتی که در شهدای عاشورا بود، امروز در شهدای مدافع حرم جلوه گر شد.

وی به هدف شوم دشمنان در اجرای طرح خاورمیانه جدید طی یک دهه گذشته اشاره کرد و گفت: در این راستا دشمن جنگ را به مسلمانان تحمیل کرد و به دنبال اهداف شوم خود بود.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، گفت: در شرایط سخت جنگ روانی دشمن، شهدای مدافع حرم از جمله شهید «عباس آسمیه» بصیرت کافی داشتند و در دفاع حریم مسلمین جهان و اهل بیت تمام تلاش و همت خود را به کار گرفتند. 

وی خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم بصیرت و شجاعت داشتند و در این برهه از تاریخ امنیت کشور را مرهون خون شهدای مدافع حرم هستیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول