اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

همایش شیرخوارگان حسینی در خوزستان برگزار شد/ لالایی مادران خوزستانی برای حضرت علی اصغر(ع)

همزمان با سراسر کشور همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی با حضور مادران خوزستانی و اطفال شیرخوار در نقاط مخلف استان خوزستان برگزار شد.

همایش شیرخوارگان حسینی در خوزستان برگزار شد/ لالایی مادران خوزستانی برای حضرت علی اصغر(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با فرا رسیدن روز هفتم ماه محرم، همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در نقاط مختلف استان خوزستان و دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی برگزار شد.

 در همایش شیرخوارگان حسینی به یاد طفل صغیر روز عاشورا حضرت علی اصغر(ع) مادران خوزستانی اطفال خود را سبزپوش کردند.

همچنین در این همایش مادران خوزستانی به یاد مظلومیت دردانه‌های حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در روز عاشورا عزاداری کردند.

اجتماع مادران و شیرخوارگان حسینی، به یاد طفل شیرخوار حضرت علی‌اصغر(ع) همزمان با شهرهای مختلف کشور در مصلای مهدیه اهواز برگزار شد.

در این همایش که روز جمعه ۱۴ مرداد به همت معاونت عترت خواهران هیئت رزمندگان و حوزه حضرت معصومه(س) ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) برگزار شد حجت‌الاسلام سید امیر میرعلایی سخنرانی کرد.

همچنین در این همایش که همشهریان شهید محمد عذاری، شهید علی کمایی، شهید سید حسن سواری و شهید رضا شعیبی حضور داشتند حاج صادق آهنگران مداحی کرد.

برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در جوار شهدای غواص

در مسجد ولایت سه راهی گلستان همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد که حجت‌الاسلام سید محمد محتسبی در آن سخنرانی کرد.

مسجد حضرت جوادالائمه(ع) پادادشهر اهواز نیز امروز میزبان بانوانی بود که در همایش شیرخوارگان حسینی شرکت کردند.

حجت‌الاسلام مهرانیان سخنران همایش شیرخوارگان حسینی مسجد حضرت جوادالائمه(ع) بود و بهنام منصوری در این برنامه به مداحی پرداخت.

در یادمان شهدای غواص پارک گلها منطقه گلستان هم همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد که حجت‌الاسلام حجازی در آن سخنرانی کرد.

در این برنامه که در جوار دو شهید گمنام عملیات کربلای چهار برگزار شد مادران اهوازی همنوا با رباب عزاداری کردند.

در حسینیه شهید محمدرضا آل‌مبارک کیانپارس هم امروز همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد که بانوان اهوازی به همراه اطفال خود در آن حضور یافتند.

آبژدان میزبان همایش شیرخوارگان حسینی

همچنین همایش شیرخوارگان حسینی در مسجد اباالفضل العباس(ع) بهارستان نیز برگزار شد که بانوان خوزستانی و اهالی دیار سردار شهید علی لویمی، شهید سینا آقاجری،  شهید اسماعیل شفیعی‌نژاد و شهید میلاد جهانگیری‌نژاد در سوگ حضرت علی اصغر(ع) اشک از دیدگان جاری کردند.

در فاطمیه شهر میانرود نیز امروز همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد و همشهریان شهید عظیم زارع قلعه‌عبدشاهی و شهید سعید زارع برای شش ماهه کربلا سوگواری کردند.

همچنین مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) شهر میانرود نیز امروز میزبان همایش شیرخوارگان حسینی بود.

همایش شیرخوارگان حسینی در سالن ورزشی سپاه لالی واقع در بلوار بسیج نیز برگزار شد.

در شهر قلعه تل نیز پارک کیان میزبان همایش شیرخوارگان حسینی بود که این برنانه در جوار تربت پاک دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

در مصلای نمازجمعه شهر آبژدان نیز همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد که سخنران آن حجت‌الاسلام جلال‌وند از قم بود.

لالایی مادران باغملکی برای طفل رباب

همشهریان شهید امید نریمیسایی، سردار شهید امید فرجی‌زنگنه و شهید علی سلمانوند در شهر باغملک هم با حضور در گلزار شهدای این شهر همایش شیرخوارگان حسینی را برگزار کردند.

همچنین همایش شیرخوارگان حسینی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) منطقه رستم آباد باغملک برگزار شد که اهالی دیار شهید جاویدالاثر کریم‌داد رحمانی، شهید عیسی نظری‌لبیک، شهید ابراهیم نظری‌لبیک و شهید سید غلامرضا رضوی‌مقدم در عزای طفل صغیر امام حسین(ع) سوگواری کردند.

بانوان باغملکی که همراه با اطفال خود در این همایش حضور یافتند برای طفل شیرخوار رباب لالایی خواندند.

سید جواد نظاری سخنران همایش شیرخوارگان حسینی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) منطقه رستم آباد باغملک بود و سید احمد موسوی و علی ایزدی نیز در جمع همشهریان شهید جاویدالاثر کشوری ربوشه، شهید جاویدالاثر عباسقلی رشادی‌مقدم و نوجوان جاویدالاثر جانباز طاهری مداحی کردند.

در شهر آغاجاری نیز همزمان با روز هفتم محرم با حضور اقشار بانوان و نوزادان شیرخوار همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد و حاضران در سوگ شهدای کربلا عزاداری کردند.

در شهر کوت عبدالله دیار شهید عباس کردانی، شهید سجاد باوی و شهید نبی دریس هم همزمان با روز هفتم ماه محرم همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد.

سوسنگرد میزبان همایش همایش شیرخوارگان حسینی

همایش شیرخوارگان حسینی در شهر گتوند زادگاه شهید محمد تاج‌بخش، شهید عباس تاج‌بخش، سردار شهید ابراهیم تاج‌بخش، شهید مدافع حرم محمد تاج‌بخش و سردار شهید حسین منجزی هم با حضور جمعی از بانوان گتوندی برگزار شد.

در این همایش مداحان اهل بیت(ع) به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی پرداختند و در عزای سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش سوگواری کردند.

در مسجد موسی بن جعفر(ع) ندافیه نیز همایش شیرخوارگان حسینی برگزار شد که یکی از اساتید حوزه علمیه خواهران در آن سخنرانی کرد و علی حمیدی به مداحی پرداخت.

در شهر بهبهان نیز بانوان بهبهانی با در همایش شیرخوارگان حسینی شرکت کردند و همنوا با رباب برای حضرت علی اصغر(ع) عزاداری کردند.

در این برنامه بانوان بهبهانی و همشهریان شهید یونس پورجلو و هاشمی‌فر کودکان خود را بیمه شش ماهه دشت کربلا کردند.

بانوان سوسنگردی هم به همراه نوزادان خود هم در روز هفتم محرم در حسینیه اعظم این شهر حضور یافتند و همنوا با حضرت رباب برای حضرت علی اصغر(ع) لالایی خواندند.

اهالی دیار سرباز فداکار شهید محمدرضا سبحانی در همایش شیرخوارگان حسینی به یاد حضرت سیدالشهدا(ع) عزاداری کردند.

لالایی مادران مسجدسلیمانی برای کودک کربلا

در هفتمین روز از ماه محرم  به یاد مظلومیت حضرت علی اصغر(ع) شهید شش ماهه دشت کربلا همزمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی در باشگاه مرکزی شهر مسجدسلیمان زادگاه شهید بهنام محمدی‌راد، خبرنگار شهید اکبر قاسمی‌پور، شهید عزت‌الله رسولی و شهید محمدرضا اسدپور برگزار شد.

در این آیین معنوی مادران و شیرخوارگان با پیشانی بندهای سبز رنگ منقش به نام حضرت علی اصغر(ع) حضور داشتند که معنویت خاصی به این برنامه بخشیده بود. 

مادران مسجدسلیمانی در حالی که نوزادان خود را در آغوش خود داشتند با بلند کردن آنها بر دستان خود به یاد مظلومیت حضرت علی اصغر(ع) لالایی خواندند.

حجت‌الاسلام محمدجواد یوسفی از اساتید حوزه علمیه قم در جمع مادران مسجدسلیمانی به سخنرانی پرداخت و همشهریان شهید شاپور عباسی، شهید محسن بختیاری‌خواه، شهید سعید کریمی و شهید مهران زرافشان با زندگی اهل بیت(ع) بیشتر آشنا شدند.

فرزین سلطانی و روزبه بهداروند در اجتماع برزگ شیرخوارگان حسینی در دیار سرباز جاویدالاثر شهید شنبه تاوسه، سرباز جاویدالاثر شهید ابراهیم قندعلی‌مرغان، سرباز جاویدالاثر شهید امیر موری و شهید جاویدالاثر هوشنگ موری مرثیه‌سرایی کردند.

اجتماع بزرگ کودکان آبادانی در مصلای ثامن الائمه(ع)

در شهر رامهرمز زادگاه نخبه شهید امید حسینی نیز بانوان رامهرمزی همزمان با روز هفتم محرم در حسینیه شهدای گمنام حضور یافتند و در همایش شیرخوارگان حسینی شرکت کردند.

در این برنامه که در جوار تربت پاک و مطهر پنج شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد حجت‌الاسلام حسینی سخنرانی کرد.

مداح اهل بیت عادل عرفانی از اهواز نیز در همایش شیرخوارگان حسینی شهر رامهرمز مرثیه‌سرایی کرد و همشهریان شهید ضرعام پرست برای طفل رباب عزاداری کردند.

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی امروز جمعه ۱۴ مرداد همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) به یاد طفل شیرخوار سیدالشهدا(ع) با حضور مادران و کودکان شهرستان آبادان در مصلای ثامن الائمه(ع) این شهر برگزار شد.

در این آئین مادران آبادانی و همشهریان شهید سید رضا ثابتی، شهید علی صالحی‌مجد و شهید یونس بحر به یاد طفل شش ماهه شهید کربلا حضرت علی اصغر(ع) دسته جمعی نوای لالایی سر دادند.

در شهر حمیدیه نیز همزمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی با حضور بانوان و نوزادان شیرخوار برگزار شد.

تجمع نوزادان شیرخوار در ویس

بانوان شهرستان دزفول هم امروز در حسینیه ثارالله این شهر گرد هم آمدند و همزمان با هفتم محرم در همایش شیرخوارگان حسینی شرکت کردند. 

در این آئین که محمد الیاسی مداحی کرد همشهریان شهید حسین ولایتی‌فر، شهید علیرضا باغبان‌زاده و شهید سجاد دالمن در عزای سالار شهیدان اشک از دیدگان خود جاری کردند.

همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با سرار کشور در مسجد جامع ملاثانی برگزار شد که بانوان خوزستانی همراه با کودکان خود در آن حضور داشتند.

مسجد جامع ویس هم امروز میزبان همایش شیرخوارگان حسینی بود که بانوان به همراه فرزندان خود در آن شرکت کردند.

حجت‌الاسلام علی فدیعمی در همایش شیرخوارگان حسینی ویس سخنرانی کرد و جلیل حمید هم در جمع اهالی دیار شهید کاظم مساعد، شهید ناجى ملاجابرپور و شهید عبدالامیر تقیانی به مداحی پرداخت.

همایش شیرخوارگان حسینی شهرک کهنک نیز در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد که حجت‌الاسلام قلی‌زاده سخنران آن بود.

اجتماع شیرخواران حسینی در شادگان

بانوان شهرک سیدنور هم با حضود در حوزه بسیج حضرت ابوالفضل العباس(ع) در همایش شیرخوارگان حسینی شرکت کردند.

در این برنامه استاد فتحی‌نیا سخنرانی کرد و مهدی صداقت نیز به مداحی پرداخت.

در شهر هفتگل زادگاه شهید مسعود فرامرزی، شهید احمد مکوندی، شهید غلامحسین قراچه و شهید محمود فرامرزی نیز همزمان با فرا رسیدن روز هفتم محرم همایش شیرخوارگان حسینی با حضور اطفال شیرخوار و مادرانشان برگزار شد.

در این برنامه که در حسینیه شهدای گمنام در جوار هفت لاله بی‌نشان دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد همشهریان سردار شهید کرم سیاهپور، شهید قربان مکوندی و سردار شهید شکرخدا بهمنی به یاد شش ماهه دشت کربلا حضرت علی اصغر(ع) اشک از دیدگان جاری کردند.

اجتماع شیرخوارگان حسینی در شهر شادگان نیز با حضور بانوان شادگانی و نوزادان شیرخوار در روز هفتم محرم در حسینیه الزهرا(س) این منطقه برگزار شد.

در این برنامه مادران به همراه فرزندان شیرخوار خود  یاد و نام شیرخواره دشت نینوا حضرت علی اصغر(ع) را گرامی داشتند. 

همشهریان شهید محمدعلی کاظمی و شهید عبدالحسین مجدمی‌‌مقدم همچنین به یاد مظلومیت حضرت سیدالشهدا(ع) به عزاداری و سوگواری پرداختند.

عزاداری طفل صغیر کربلا در ایذه

همچنین همایش شیرخوارگان حسینی در روز هفتم محرم از سوی هیئت محبان اهل بیت(ع) بندر امام خمینی(ره) نیز در این شهر برگزار شد.

در این برنامه که در مسجد النبی(ص) کوی اباذر بندر امام خمینی(ره) برگزار شد بانوان به همراه کودکان شیرخوار خود حضور داشتند و ایمان عسکری در جمع آنها مرثیه‌سرایی کرد.

بانوان ایذه‌ای نیز همراه با اطفال و نوزادان شیرخوار خود با حضور در مصلای نمازجمعه شهر ایذه در همایش شیرخوارگان حسینی شرکت کردند.

در این برنامه که از سوی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان ایذه برگزار شد همشهریان دانش‌آموز شهید نبی‌الله عالی‌محمودی برآفتابی، جانباز شهید نوذر شاه‌ولی کوه‌شوری، شهید سجاد رشیدی‌اوندی و سرباز شهید ابوذر قریشوندی به حضرت علی اصغر(ع) ادای احترام کردند.

در همایش شیرخوارگان حسینی در شهر ایذه ابوذر الهی‌یکتا مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد و بانوان ایذه‌ای به یاد شهدای کربلا عزاداری کردند.

حجت‌الاسلام هادی مرادی امام جمعه موقت شهرستان ایذه نیز در جمع سرباز شهید ابوالقاسم احمدی‌بلوطکی، شهید سید ایمان موسوی، شهید ابراهیم عزیزی و شهید علی لندی به سخنرانی پرداخت و دقایقی را درباره شهدای کربلا نکاتی را بیان کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول