اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جزئیات تکمیلی تصادف پژو با عزاداران حسینی در اردستان/ 3 کشته و 19 نفر مصدوم

سخنگوی اورژانس اصفهان با اشاره به حادثه برخورد پژو ۲۰۶ با عزاداران یک هیأت مذهبی در اردستان گفت: در این حادثه 19 نفر مصدوم و 3 نفر فوت شدند.

جزئیات تکمیلی تصادف پژو با عزاداران حسینی در اردستان/ 3 کشته و 19 نفر مصدوم

عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حادثه برخورد پژو ۲۰۶ با عزاداران یک هیأت مذهبی در ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه شب گذشته در اردستان بلوار مفتح شهرک کاوه اظهار داشت: در این حادثه ۳ واحد امدادی به محل حادثه اعزام شد و پس از اولویت‌بندی مصدومان و ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی در دو مرحله انتقال به بیمارستان شهید بهشتی اردستان انجام شد.

وی با اشاره به مصدومان و کشته‌شدگان این حادثه گفت: این حادثه ۱۹ نفر مصدوم شامل ۸ نفر خانم ۱۷ تا ۶۵ ساله و ۸ نفر آقا ۱۶ تا ۶۵ ساله و ۳ کودک ۷ تا ۱۵ ساله داشت و ۳ نفر شامل یک نفر آقا ۵۲ ساله، ۲ خانم ۶۵ و ۷۰ ساله فوت کردند.

عابدی با بیان اینکه در این حادثه اتوبوس آمبولانس اعزامی از اصفهان ۷ مصدوم را به بیمارستان‌های غرضی، کاشانی و امین منتقل کرد، تصریح‌کرد: در همان دقایق اولیه اعلام‌ حادثه با هماهنگی ستاد هدایت دانشگاه، پزشک جراح و بیهوشی از بیمارستان نطنز به محل بیمارستان اردستان اعزام شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول