اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اجتماع ۱۰ هزارنفری «روز تاسوعا» در گرگان/ طبخ و توزیع ۷۲ دیگ غذای گرم

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرگان از برگزاری اجتماع ۱۰ هزار نفری «روز تاسوعا» در گلستان خبر داد و گفت: اجتماع بزرگ ۱۰ هزار نفری روز تاسوعا روز یکشنبه ساعت ۱۷ عصر در خیابان شهید بهشتی شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

اجتماع ۱۰ هزارنفری «روز تاسوعا» در گرگان/ طبخ و توزیع ۷۲ دیگ غذای گرم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، وحید فخرالدین صبح امروز با گرامیداشت ایام محرم در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اجتماع بزرگ خانوادگی ۱۰ هزار نفری روز تاسوعا ساعت ۱۷ عصر در خیابان شهید بهشتی برگزار می شود. 

وی از برگزاری دوازدهمین مرحله اطعام حسینی در گلستان خبر داد و تصریح کرد: در این اجتماع طبخ و توزیع ۷۲ دیگ غذای نذری به نیتشهدای کربلا و شهدای دوران دفاع مقدس در قالب اطعام حسینی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خان طومان ابراز کرد: استقبال باشکوه و پرشور مردم از شهدای خان طومان قابل تقدیر است و نشان می‌دهد مردم قدردان ایثارگری و رشادت های شهیدان هستند. 

فخرالدین با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورای حسینی در تمامی مقاطع سرلوحه انقلابیون و ایثارگران قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی با فرهنگ عاشورایی گره خورده است. 

وی با بیان اینکه اگر فداکاری و ایثارگری های شهدا نبود قطعا در قله اقتدار نبودیم، اظهار کرد:«صلابت، شکوه و عظمتی که در وجود امام حسین(ع) بود در وجود امامین انقلاب است و همچنین معنویت، شوق شهادت که در وجود امام حسین(ع) و یارانش بود در وجود یاران انقلاب نیز هست و این دو عامل، رمز پیروزی انقلاب اسلامی است. 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با تقدیر از مردم استان گلستان بویژه شهرستان گرگان برای برگزاری و اقامه مراسم عزاداری امام حسین(ع) افزود: مردم استان گلستان بویژه شهرستان گرگان در راستای برگزاری و اقامه مراسم عزاداری امام حسین(ع) سنگ تمام گذاشتند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونا این مراسم را باشکوه برگزار کردند. 

وی با بیان اینکه سخنران ویژه اجتماع ۱۰ هزار نفری روز تاسوعا حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین «مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خواهد بود، ابراز کرد: برگزاری این مراسمات فرصت بسیار خوبی برای جهاد تبیین و امر به معروف است و برگزاری اجتماع خانوادگی ۱۰ هزار نفری روز تاسوعا قطعا جهاد تبیین است. 

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول