اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خون شهدا ضامن پیشرفت، اقتدار و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: به برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی در نقطه اوج پیشرفت قرار دارد و هر روز بیش از گذشته در مسیر اقتدار و شکوفایی با حرکت به جلو راه خود را ادامه می‌دهد.

خون شهدا ضامن پیشرفت، اقتدار و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در یادواره شهید محمد اسلامیان، الگوسازی زندگی شهدا برای جوانان را مهمترین اقدام جهادتببین در راستای گام دوم انقلاب عنوان و گفت: جان‌برکفان دفاع از کیان اسلامی همیشه برای خود الگویی از جنس شهدا انتخاب کرده و در تمام مراحل زندگی الگوی رفتایی خود قرار می‌دهند.

وی به پیشرفت‌های نظامی ایران و شکست‌های پی در پی آمریکا و اسرائیل در منطقه اشاره و تصریح کرد: شکست آمریکا در منطقه مقدمه شکست و نابودی رژیم صهیونیستی است که مصادیق اصلی این شکست‌ها را در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ و ۱۲ روزه این رژیم غاصب می‌توان مشاهده کرد.

حکمتیان عنوان کرد: شکست فضاحت بار آمریکا در افغانستان، لبنان، عراق و سوریه، گرفتن هواپیمای نظامی گلوبال هاوک و هدف قراردادن پادگان نظامی عین الاسد از مصادیق بارز شکست‌های آمریکا در منطقه است.
 

وی خاطرنشان کرد: دشمن این را فهمیده که تاب و توان جنگ و مقابله در جنگ سخت با ما را ندارد و در ادامه به جنگ نرم روی آورده است و با راه‌اندازی بیش از ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان، با ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی آرمان‌های ما را مورد هدف قرار داده و به دنبال ناامیدکردن مردم به خصوص نسل جوان و نوجوان ماست.

این مقام ارشد نظامی همچنین به رشد ۱۱ برابری علمی ایران در جهان نیز اشاره و اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه علمی در حوزه‌های نانو، فناوری و دیگر حوزه‌های علمی رشد قابل ملاحظه‌ای در چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی کسب کرده است.

حکمتیان گفت: به برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی در نقطه اوج پیشرفت قرار دارد و هر روز بیش از گذشته در مسیر اقتدار و شکوفایی با حرکت به جلو راه خود را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین افزود: در عمر با برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها و خدمات فراوانی انجام شده و به پیشرفت‌های بزرگی دست یافته‌ایم که باید برای جوانان برجسته‌سازی شده و در خصوص پیشرفت‌های علمی، نظامی، پزشکی و ... لازم است  برای مردم و نسل جوان تبیین و بازگویی شود.

به گزارش فارس، سردار شهید «سیدمحمد اسلامیان» سال ۱۳۳۵ در شهرستان «کهگیلویه» به دنیا آمد و در دوازدهمین روز از اسفند سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی «شلمچه» به فض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول