اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

گلایه اهالی هندبال از میزبانی قونیه/ پاکدل: برنامه‌ها برای بانوان ویژه‌تر خواهد شد

رئیس فدراسیون هندبال با تمجید از عملکرد دختران در مسابقات جهانی اعلام کرد برنامه‌های فدراسیون در حمایت از زنان ویژه‌تر خواهد شد.

گلایه اهالی هندبال از میزبانی قونیه/ پاکدل: برنامه‌ها برای بانوان ویژه‌تر خواهد شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا پاکدل در واکنش به نارضایتی وسیلین سرمربی مونته‌نگرویی تیم ملی هندبال مردان ایران از میزبانی قونیه از بازی‌های کشورهای اسلامی، عنوان کرد: روز گذشته موضوع را پیگیری کردم. خوشبختانه صالحی‌امیری ورود به‌ موقعی به ماجرا داشت اما متاسفانه شرایط میزبانی در قونیه خوب نیست. دهکده بازی‌ها از استانداردهای لازم برخوردار نیست؛ خصوصا در مباحث سرمایشی و تامین اینترنت. صالحی‌امیری دیروز ماجرا را پیگیری کرد و امیدواریم دوستان برای رفع مشکلات تلاش کنند.

وی افزود: به هر شکل وسیلین یک مربی حرفه‌ای و فردی شناخته شده در دنیاست و شاید اگر ما شرایط میزبانی را می‌دانستیم فکر دیگری می‌کردیم، امیدواریم تا جایی که ممکن است مشکلات برطرف شود.

پاکدل با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی هندبال نوجوانان دختر در مسابقات جهانی، گفت: بارها گفته‌ام موفقیت بانوان هندبالیست نقطه عطفی در هندبال ایران بود. قطعا از عملکرد دختران‌مان راضی هستم چرا که راهیابی به جمع 16 تیم برتر دنیا کار بزرگی بود. هم فدراسیون جهانی و هم فدراسیون هندبال آسیا به کرات از عملکرد بچه‌های ما تجلیل کردند. همین قدر که بانوان ما مقابل تیم‌های بزرگ دنیا از جمله سوئد، مقدونیه و ایسلند که در جهان هندبال صاحب نام هستند و در اکثر ادوار مسابقات جهانی حضور داشتند، تنه به تنه شدند و تا لحظه آخر جنگیدند، بسیار ارزشمند بود.

رئیس فدراسیون هندبال یادآور شد: فراموش نکنیم که تیم ما اولین حضور خود را در مسابقات جهانی تجربه کرد. قطعا در آینده اخبار بیشتری از این تیم خواهیم شنید. برنامه ویژه‌ای برای این تیم داشتیم و برنامه‌‌هایمان ویژه‌تر خواهد شد. در تمام رده‌های سنی در مسابقات آسیایی و جهانی شرکت کردیم و هر سه تیم ما جهانی شدند و خدا را شکر عملکرد تیم نوجوانان ما فوق‌العاده بود. قطعا نگاه ما نسبت به بانوان از قبل ویژه‌تر خواهد شد.

وی در خصوص عملکرد کوبل داوری ایران در قونیه گفت: همه فکر می‌کردند که ما فقط یک کوبل داوری داریم اما امروز شرایط تغییر کرده است. ضمن اینکه در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان دختر جهان میترا نوری ناظر مسابقات است، اتفاق خوب دیگری را شاهد هستیم که حضور کوبل توانمند و جوان داوری ما در مقدونیه است که با قضاوت های خوب خود اکثر بازی‌های حساس را قضاوت کردند. خوشحالیم در عرصه بین‌المللی کوبل ما خودنمایی کردند امیدوارم عملکرد آنها باعث شود تا شاهد حضور بیشتر داوران ایرانی و درخشش آنها باشیم.

انتهای پیام/ ت 33

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول