اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کوهرنگ و اردل فردا بارانی است

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای روز یکشنبه بارش‌ها تشدید خواهد شد، گفت: شدت بارندگی‌ها را برای مناطق کوهرنگ و غرب اردل و در حدود ۳۰ تا ۴۵ میلی‌متر انتظار داریم.

کوهرنگ و اردل فردا بارانی است

مهران چراغپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: فعالیت سامانه بارشی از امروز بعدازظهر در سطح استان آغاز می‌شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروز بارش‌ها عمدتاً در نیمه شمالی استان و به ویژه برای شمال منطقه کوهرنگ( نیاکان، سودجان، بارده، مرغملک) خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش برای امروز بر اساس مدل gfs حدود ۲ میلی‌متر برای نیمه شمالی استان پیش‌بینی شده است، افزود: در سایر مناطق بارش‌ها رگباری و کمتر از یک میلیمتر است.

چراغپور اظهار داشت: برای روز یکشنبه بارش‌ها تشدید خواهد شد، شدت بارندگی‌ها را برای مناطق کوهرنگ و غرب اردل و در حدود ۳۰ تا ۴۵ میلی‌متر انتظار داریم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در مناطق شرقی بارش‌ها از شدت کمتری برخوردار است، افزود: شدت بارش‌ها برای بازفت، دواب صمصامی، دیناران و بخش‌هایی از منج در منطقه لردگان پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: برای روز دوشنبه بر اساس الگوهای امروز بارش‌ها تضعیف شده و بارش‌هایی به صورت رگباری در مناطق کیار و بروجن انتظار می‌رود.

تقویت سامانه بارشی در روز سه‌شنبه

چراغپور با اشاره به تقویت سامانه بارشی در روز سه‌شنبه گفت: برای منطقه کوهرنگ حدود ۸ میلی‌متر و برای منطقه لردگان، جنوب اردل و غرب کیار حدود  ۳ میلی‌متر است، در سایر مناطق بارش‌ها رگباری و کمتر از یک میلی‌متر است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: روز چهارشنبه هسته بارشی بر روی منطقه فارسان قرار گرفته و بیشترین میزان بارندگی ۲.۴ میلی‌متر است.

وی با بیان اینکه روز پنجشنبه هسته بارشی روی جنوب لردگان قرار گرفته و شدت بارش‌ها در منطقه سردشت و ریگ و به میزان ۱۰ میلی‌متر خواهد بود، اضافه کرد: روز جمعه رگبارهای خفیف به ویژه برای منطقه کوهرنگ پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول