اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

قایقرانان هرمزگانی در3 ماده به یاد شهدای ورزش به رقابت پرداختند

یک دوره مسابقات قایقرانی در رشته‌های آب‌‌های آرام (کایاک و کانو)، اسلالوم (کایاک و کانو) و رویینگ در دو بخش بانوان و آقایان به مناسبت دومین کنگره شهدای ورزش برگزار شد.

قایقرانان هرمزگانی در3 ماده به یاد شهدای ورزش به رقابت پرداختند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، یک دوره مسابقات قایقرانی در رشته‌های آب‌‌های آرام (کایاک و کانو)، اسلالوم (کایاک و کانو) و رویینگ در دو بخش بانوان و آقایان به مناسبت دومین کنگره شهدای ورزش برگزار شد.

مسابقات قهرمانی قایقرانی در رشته های آب های آرام (کایاک و کانو)، اسلالوم (کایاک و کانو) و رویینگ در دو بخش بانوان و آقایان به مناسبت دومین کنگره شهدای ورزش،   انتخابی المپیاد استعدادهای برتر به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار شد. 

این دوره از مسابقات با حضور آرزو پاسلار ریئس هیات قایقرانی، فاطمه فتاحی نایب ریئس، میلاد غلامی دوست دبیر، سحر رضایی عضو هیئت رییسه و مسوولین کمیته های هیات قایقرانی استان هرمزگان، بستانی رئیس هیات قایقرانی شهرستان بندعباس، محمود بحرینی ریئس هیات قایقرانی شهرستان بندرلنگه،  لطفی رئیس بسیج ورزشکاران استان هرمزگان و دروار مدیریت پسمان شهرداری بندرعباس در رشته های آب‌های آرام (کایاک و کانو)، اسلالوم (کایاک و کانو) و رویینگ در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

نکته جالب توجه این مسابقات حضور چشمگیر پسران قایقران هرمزگانی بود که با رقابتی تنگاتنگ در رشته های مختلف نفرات برتر هر رشته شناخته شدند. 

خانم پاسلار ریئس هیات قایقرانی از زحمات استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان و شهرداری شهرستان بندرعباس تشکر و قدردانی کرد. 

نفرات برتر هر رشته جهت اعزام به المپیاد استعدادهای برتر کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام / 88071
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول