اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اعلام جزئیات محدودیت ترافیک عاشورا و تاسوعا در گرگان

رئیس پلیس راهور گلستان محدودیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در گرگان را اعلام کرد.

اعلام جزئیات محدودیت ترافیک عاشورا و تاسوعا در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،عباس مهاجر بسطامی در جمع خبرنگاران استان در خصوص محدودیت‌های ترافیک ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در گرگان اظهار کرد: برای شب تاسوعا از میدان سرخواجه، میدان شهرداری و میدان مازندران و از خیابان شهید رجایی، سه راهی میرکریمی به سمت چهار راه میدان از ساعت ۲۱ تا پایان مراسم محدودیت تردد اعمال خواهد شد و تردد خودرو ممنوع است.

وی گفت: در روز تاسوعا از سه راهی بانک ملی تا میدان شهرداری و بالعکس، از ساعت ۱۴ تا پایان مراسم محدودیت تردد اعمال خواهد شد.
رئیس پلیس راهور گلستان خاطرنشان کرد: همچنین در تمامی مسیرهای منتهی به خیابان شهید بهشتی هم محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

 بسطامی گفت: در شب عاشورا از میدان مازندران، میدان شهرداری، میدان سرخواجه و از خیابان شهید رجایی، سه راه میرکریمی به سمت چهار راه میدان از ساعت ۲۱ تا پایان مراسم محدودیت تردد اعمال خ‌اهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در روز عاشورا از میدان مازندران به سمت میدان شهرداری، میدان سرخواجه به سمت چهار راه میدان از ساعت ۱۹ محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور گلستان تاکید کرد: در روز عاشورا از میدان شهرداری به سمت چهار راه شهدا، از چهارراه گرگانجدید به سمت چهار راه شهدا، از چهار راه آتش نشانی به سمت چهار راه شهدا و چهار راه میدان و همچنین از میدان ترمینال به سمت چهار راه شهدا از ساعت ۱۹ تا پایان مراسم محدودیت تردد اعمال خواهد شد.

بسطامی گفت: تقاضای ما از شهروندان این است در ساعات اعلام شده اصراری برای ورود به مسیرهای اعلام شده نداشته و با همکاران ما همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان متذکر شد: تلاش ما بر این است نظم و امنیت مناسبی برای برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین در تمام شهرهای استان برقرار باشد و امیدواریم مردم نیز در این مسیر با ما همراهی کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول