اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ادامه مشکلات خطوط هوایی آمریکا؛ لغو 1482 پرواز در یک روز

رسانه‌ها از لغو صدها پرواز در آمریکا تنها در یک روز در فصل تابستان و نارضایتی شهروندان این کشور خبر دادند.

ادامه مشکلات خطوط هوایی آمریکا؛ لغو 1482 پرواز در یک روز

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌ها روز شنبه از لغو بیش از ۱۴۰۰ پروازی که قرار بود روز جمعه در آمریکا انجام شود، خبر دادند و نوشتند که  خطوط هوایی آمریکا همچنان با مشکلات عدم انجام پروازهای به موقع در تابستان امسال دست و پنجه نرم می‌کند.

به نوشته وبگاه «هیل» همراه با ۱۴۸۲ لغو پرواز، خطوط هوایی بیش از ۷۰۰۰ تاخیر در پروازهای داخلی یا خارج از ایالات متحده داشتند. در میان خطوط هوایی ایالات متحده، «امریکن ایرلاینز» با ۲۶۳ پرواز بیشترین لغوی را داشت، در حالی که شرکت «ساوت وست» با ۱۹۳ لغو پرواز در رتبه دوم قرار گرفت.

خطوط هوایی در تابستان امسال در حالی  با لغو و تاخیرهای مداوم دست و پنجه نرم می‌کنند که این مشکل، مشتریان و قانونگذاران آمریکایی را ناامید کرده است.

 

سناتور دموکرات «اد مارکی» در این باره گفت: «مسافران از هدر دادن وقت ارزشمند خود برای مبارزه با خطوط هوایی برای دریافت بازپرداخت نقدی مورد نیاز قانونی خود خسته شده‌اند.»

لغو و تاخیر پروازها در ایالات متحده در حالی اتفاق می‌افتد که صنعت خطوط هوایی نسبت به اوایل بیماری کرونا بهبود یافته است و با کاهش محدودیت‌ها و نگرانی‌های همه‌گیر در ایالات متحده، بار دیگر تعداد بیشتری از شهروندان این کشور سفر می‌کنند.

چندی قبل نیز  رسانه‌ها از لغو ۱۶۰۰ پرواز در آمریکا طی دو روز خبر دادند. شرکت‌های «دلتا ایرلاین»، «یونایتد ایرلاین هلدینگ» و «ریپابلیک ایرلاین» هرکدام بیش از ۱۰۰ پرواز را لغو کردند. این درحالی است که «امریکن ایرلاین گروپ» در ساعات اولیه امروز ۵۱ پرواز را لغو کرده است.

لغو و تاخیر پروازها در آمریکا نه تنها موجب عصبانیت مشتریان بلکه موجب عصبانیت کارکنان نیز شده است. 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول