اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«بسیج رسانه» بستری برای پیگیری مطالبات مردم است/ آغاز عضو گیری بسیج رسانه آبیک از روز خبرنگار

مسئول بسیج رسانه شهرستان آبیک گفت: از جمله وظایف بسیج رسانه ایجاد بستری برای انسجام رسانه هاست و مهمترین رسالتی که در بسیج رسانه به دنبال آن هستیم ایجاد یک جبهه واحد از نیروهای انقلابی در رسانه ها است.

«بسیج رسانه» بستری برای پیگیری مطالبات مردم است/ آغاز عضو گیری بسیج رسانه آبیک از روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سید فرهاد حسینی مسئول بسیج رسانه شهرستان آبیک در نشست مشترک فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با اعضای شورای کانون بسیج رسانه شهرستان که به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  ۱۰ خبرنگار شهید استان قزوین بویژه شهید طهماسب شیخ حسنی تنها خبرنگار شهید شهرستان آبیک، اظهار کرد: خبرنگاران در پیگیری مطالبات و رفع مشکلات مردم نقش مهمی ایفا می کنند و این مهم در شهرستان آبیک از سوی اصحاب رسانه به خوبی انجام می شود.

وی گفت: از جمله وظایف بسیج رسانه ایجاد بستری برای انسجام رسانه هاست و مهمترین رسالتی که در بسیج رسانه به دنبال آن هستیم ایجاد یک جبهه واحد از نیروهای انقلابی در رسانه ها است که همه دوستداران انقلاب اسلامی در حوزه رسانه در یک جبهه برای رسیدن به اهداف مشترک جمع شوند و بحمدلله تمام رسانه های شهرستان در این جبهه هستند.

حسینی با اشاره آغاز عضو گیری ویژه بسیج رسانه از هفته خبرنگار سال ۱۴۰۱ افزود: خبرنگاران، فعالان فضای مجازی، نویسندگان، مدیران مسئول، منتقدان و پیشکسوتان رسانه و قلم، شعرا، کارشناسان و اساتید عرصه روابط عمومی، رسانه و انتشارات و صاحبان اندیشه و قلم می توانند عضو بسیج رسانه شوند.

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان آبیک همچنین گفت: برای ارتقاء سطح کمی و کیفی رسانه ها در زمینه آموزش اقدام به برگزاری نشست ها و دوره های آموزشی تخصصی خواهیم کرد و در راستای جهاد تبیین و امیدبخشی به جامعه برنامه های مختلفی را در سطح شهرستان در دستور کار می باشد.

سید فرهاد حسینی برگزاری همایش تخصصی روز خبرنگار، فعالیت میدانی گروه جهادی رسانه، برگزاری نشست های هیئت اندیشه ورز رسانه، تجهیز سرای خبرنگاران و ارائه میز رسانه، جلسات دوره ای با فرماندار و مسئولان برای پیگیری مسائل و مطالبات مردم و تلاش برای بیان ظرفیت ها و توانمندی های مختلف موجود و نمایش چهره خوب شهرستان علیرغم وجود مشکلات و کاستی ها، بازدید از واحدهای تولیدی نمونه و دارای مشکل و انتقال مسائل آنان به نهادهای ذیربط و برگزاری نشست های خبری مسئولان را از جمله برنامه های پیش رو عنوان کرد.

وی در پایان اولویت بسیج رسانه را امیدبخشی و پیگیری مطالبات مردم عنوان کرد و گفت: امیدواریم با حفظ انسجام و همدلی خبرنگاران، فعالان فضای مجازی و تعامل با مسئولان با پیگیری مطالبات مردمی، مشکلات مردم کاهش یافته و در راستای ایجاد رفاه بیشتر شهروندان گام برداشته شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول