اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ایستادگی در خط ولایت مهم‌ترین خصوصیت حضرت ابوالفضل(ع) بود

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج از تابع ولایت بودن به عنوان محوری‌ترین خصوصیت حضرت ابوالفضل(ع) نام برد.

ایستادگی در خط ولایت مهم‌ترین خصوصیت حضرت ابوالفضل(ع) بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان در جمع عزاداران تاسوعای حسینی در دهدشت، از وفاداری در راه ولایت به عنوان یکی از درس‌های حضرت‌ ابوالفضل(ع) نام برد و اظهار کرد: آن حضرت با فدای جان خود تا آخرین لحظه پای ولایت ایستاد، اما الان عده‌ای اول انقلاب عهد بستند و وسط و آخر انقلاب عهد خود را رها می‌کنند این‌ها اهل ایمان نیستند.

موسس هیئت انصارالثقلین دهدشت با بیان اینکه امروز در جنگ نرم هستیم و باید با تبیین در میدان باشیم گفت: ملت ایران با وفاداری خود به انقلاب در همه صحنه‌ها حضور پیدا می‌کنند ما باید شکرگذار این ملت انقلابی باشیم، دشمن میلیاردها هزینه و تلاش کرد ملت را از انقلاب جدا کند اما نتوانست.

وی از مقاومت و پایداری به عنوان دیگر درس‌های حضرت ابوالفضل(ع) نام برد و تصریح کرد: کسانی که در نظام اسلامی وظیفه خود را به درستی انجام ندهند نزد اهل بیت و خداوند جایگاهی ندارند چرا که این انقلاب نتیجه زحمات انبیاء و خون‌هایی است که در کربلا ریخته شد.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج افزود: ما باید همیشه مدافع انقلاب باشیم و نه برای منافع خود حرکت کنیم که تا پست و مقام داریم طرف‌دار انقلاب باشیم و هنگامی پُست را گرفتند سکوت کنیم.

حجت‌الاسلام اندرزیان با بیان اینکه درس استقامت و پایداری را از حضرت ابوالفضل(ع) یاد بگیریم گفت: در تمام مسائل باید ببینیم نظر رهبر معظم انقلاب چیست و بر همان اساس جلو برویم و تابع ولایت باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یاران حسین‌بن‌علی تشنگی، گرسنگی و سختی اسارت را تحمل کردند ولی دست از ولایت و راه خدا برنداشتند، ما امروز نیروهای این چنینی لازم داریم، نه اینکه با مقدار کم بالا و پایین شدن اجناس به همه مقدسات توهین کنیم، عده‌ای ایمان آن‌ها به اندازه بالا و پایین شدن قیمت یک پنیر و روغن نباتی است.

حجت‌الاسلام اندرزیان با بیان اینکه برخی مسئولان، مسئول نیستند و آن جایگاه را غصب کرده‌اند گفت: عده‌ای از انقلابیون، دولت سیزدهم را خوب درک نکرده‌اند، دولت دارد کارهای اساسی انجام می‌دهد، ای کاش برخی یاران آیت‌الله رئیسی هم مثل خود او پای کار بودند.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول