اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سردار غیب‌پرور: فداکاری امثال شهیدان اسکندری و حججی سبب نابودی گروهک‌های شیطانی شد

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) با اشاره به اینکه داعش زاییده آمریکا بود، گفت: رشادت‌ها و فداکاری‌های امثال شهید اسکندری و شهید حججی منجر به نابودی گروهک‌های تروریستی و شیطانی شد.

سردار غیب‌پرور: فداکاری امثال شهیدان اسکندری و حججی سبب نابودی گروهک‌های شیطانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سردار غلامرضا غیب‌پرور امروز در میان مردم عزادار لامرد در ایین تشییع شهید اسکندری اظهار داشت: فداکاری امثال شهید اسکندری و شهید حججی‌ باعث شد تا گروهک‌های شیطانی امثال جیش العدل و داعش نابود شوند و امروز جبهه مقاومت مجهز به سلاح‌هایی شده است که به راحتی می‌تواند از خود دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه داعش خبیث به نام اسلام، وحشیانه می‌تازید، نوامیس مسلمین و غیر مسلمین را مورد حمله قرار می‌داد و شهر‌ها را غارت می‌کردند و از هر کردار زشتی کوتاهی نداشتند، گفت: ما معتقدیم که داعش زاییده آمریکا بود و آمده بودند تا اسرائیل را مستحکم و قدرتمند کنند که به خواست خداوند فروپاشی آن‌ها را در آینده نزدیک خواهید دید.

غیب‌پرور با بین اینکه کسانی در جبهه حق ماندگارند که دائماً فعال باشند و جبهه حق دچار غفلت، بی‌کاری، خواب و دچار تردید نمی‌شود، ادامه داد: باید در جبهه اسلام باشیم و پرچم جمهوری اسلامی ایران را بلند کنیم و گوش به فرامین امام خامنه‌ای عزیز باشیم و اگر نبودیم در لشکر مقابل هستیم و جای سومی هم نیست.

فرمانده سابق لشکر 19 فجر فارس و همرزم سردار اسکندری بیان کرد: جایگاه شهدای مدافع حرم جایگاهی والا است و شهید اسکندری در جبهه‌های حق علیه باطل همیشه معنویت را سرلوحه تصمیمات خود قرار می‌داد و خستگی برای این مجاهد راه خدا معنایی نداشت.

وی افزود: ذکر سیدالشهدا(ع) همیشه بر لبان ایشان بود و در نهایت همچون شهدای کربلا سرش را در راه دفاع از حرم و اهل بیت(ع) فدا کرد، ولی نگذاشت دشمن به حریم اهل‌بیت(ع) نزدیک شود.

غیب‌پرور گفت: جبهه حق که در مقابل آن جبهه باطل است مشخص و هویداست و حسین بن علی(ع) نیز قرآن ناطق و اسم اعظم است. امام حسین(ع) فخر همه کائنات و در عالم مخلوق بی‌مثال است و چه بگوییم که در روز عاشورا سیدالشهدا(ع) با همه عظمتی که داشت خانواده خود و زبده‌ترین یاران خویش را فدا کرد که اسلام بماند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) ضمن تشکر از آحاد مردم که در مراسم با عظمت تشییع شهید اسکندری و تاسوعای حسینی شرکت کردند، گفت:‌ ای کاش شما آن روز بودید و عزیز فاطمه میان دو نهر آب ذبح نمی‌شد و اسارتی به وجود نمی‌آمد و اجازه نمی‌دادید یک شش ماهه را به شهادت برسانند.

وی تصریح کرد: مگر می‌توان باور کرد این قوم ناخلف به نام اسلام و قرآن بیایند و پسر پیغمبر(ص) را با آن وضعیت فجیع به شهادت برسانند که چنین حادثه‌ای در 1400 سال قبل اتفاق افتاد و خداوند خواست تا ما در دوران معاصر باور کنیم.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول