اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سفر غیرضروری هیأت اجرایی کمیته المپیک به قونیه؛ خروجی چیست؟

سفر تعدادی از اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک به قونیه که فدراسیون هم ندارند، سؤالات زیادی ایجاد کرده است.

سفر غیرضروری هیأت اجرایی کمیته المپیک به قونیه؛ خروجی چیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بازی‌های کشورهای اسلامی به طور رسمی از فردا ۱۸ مرداد در قونیه آغاز می‌شود. کادر سرپرستی چند روز پیش از مراسم افتتاحیه راهی قونیه شده بودند که همین موضوع انتقاداتی را به کمیته ملی المپیک وارد کرد. 

حالا که قرار است این بازی‌ها با برگزاری افتتاحیه از فردا آغاز شود. شنیده شده چند عضو هیات اجرایی که مدت‌هاست ریاست فدراسیونی را هم برعهده ندارند به قونیه سفر کرده‌اند. 

در این بین شنیده می‌شود علی دادگر رئیس سابق فدراسیون تیراندازی، عبدی افتخاری رئیس سابق فدراسیون اسکی و علیرضا رحیمی رئیس اسبق فدراسیون هندبال راهی کشور ترکیه و شهر قونیه شده‌اند!

این اعضا با اینکه مدت‌هاست بدون فدراسیون هستند اما در بیشتر سفرهای برگزار شده از سوی کمیته ملی المپیک کاروان کشورمان را همراهی کرده‌اند که می‌توان به سفر به توکیو برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ هم اشاره کرد؛ هر چند که دادگر در آن زمان رئیس فدراسیون تیراندازی بود. این احتمال وجود دارد دیگر اعضای هیات اجرایی از جمله مجید شایسته هم در هفته دوم این مسابقات به قونیه سفر کنند. 

باتوجه به اینکه هزینه بلیت و اسکان برعهده‌ کشورهای شرکت‌کننده است، حالا علاوه بر جریمه تحمیل شده به کشورمان به خاطر انصراف تیم فوتبال امید، هزینه سفر برخی از اعضای هیات اجرایی نیز باید پرداخت شود. مشخص نیست حضور اعضایی که فدراسیونی هم ندارند در این بازی‌ها چه ضرورتی دارد و اینکه آیا آنها بابت این سفر حق ماموریتی هم دریافت می‌کنند یا خیر؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول