اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

انصراف قدیمی از انتخابات ریاست کمیته به یک شرط!/رئیس فدراسیون هاکی: در ایران رشته پشت دروازه هستیم

رئیس فدراسیون هاکی اعلام کرد با یک شرط از انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک کنار می‌رود.

انصراف قدیمی از انتخابات ریاست کمیته به یک شرط!/رئیس فدراسیون هاکی: در ایران رشته پشت دروازه هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی بعد از ثبت‌نام در پست ریاست و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، عنوان کرد: 27 سال سابقه مدیریت در ورزش دارم. ورزش دانشگاه آزاد اسلامی را با یک اتاق یک در دو تحویل گرفتم و اولین کارمندم علیرضا سهرابیان رئیس کنونی فدراسیون قایقرانی بود. با نگاهی به شرایط کنونی ورزش دانشگاه آزاد متوجه تحولات آن می‌شوید. روزگاری تنها پرسنل ورزش دانشگاهی تنها خودم بودم با یک خط تلفن داخلی ولی در حال حاضر در تمامی حوزه‌ها دانشگاه آزاد موفق بوده است. 

وی افزود: در حال حاضر هم بنده رئیس فدراسیون هاکی هستم. واقعیت‌ها را خودمان می‌سازیم و باید نگاهی به پیشینه‌ رشته‌های ورزشی داشته باشیم. با توجه به این که بنده در داخل میدان هستم باید شرایط را موشکافانه بررسی کنیم تا کلیه رشته‌های ورزشی را ارتقا دهیم. وزیر ورزش از جنس ورزش است؛ تعجب کردم تمام قوانین هاکی را می دانست و اگر او بیاید انصراف می دهم. رئیس کمیته المپیک در میدان اقتصادی و فرهنگی خیلی خوب عمل کرد و تعامل خوبی داشت اگر ورود کند من حضور پیدا نمی کنم. 

رئیس فدراسیون هاکی درباره مهمترین دغدغه کمیته ملی المپیک، خاطرنشان کرد: باید دنبال کرسی های کاربردی جهانی و آسیایی و در اقتصادی و فرهنگی یار و یاور فدراسیون ها باشیم. هاکی جزو سه رشته پر طرفدار دنیاست اما در ایران پشت دروازه است. در سال ۹۲ بودجه ما ۲۵۰ میلیون بود الان ۷۵۰ میلیون است  اما باز هم میدان اقتصادی ما فقیر دیده شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول