اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جوکار: کسانی که برای نظام هزینه درست کردند به جای توبه بر طبل تفرقه می‌کوبند

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که امروز باید از اقدامات و هزینه‌هایی که ایجاد کردند، توبه کنند، دست از اقدامات رذیلانه‌شان برنداشته و همچنان بر طبل تفرقه می‌کوبند.

جوکار: کسانی که برای نظام هزینه درست کردند به جای توبه بر طبل تفرقه می‌کوبند

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در واکنش به مطالب منتشر شده اخیر منتسب به میرحسین موسوی، گفت: اصل ماجرا به جریان فتنه ای که این آقایان در سال ۸۸ برپا کردند، برمی‌گردد؛ در عاشورای آن سال اراذل و اوباش گستاخانه به عزاداری حضرت اباعبدالله علیه‌السلام توهین کردند و این حرکت‌های خلاف ارزش‌ها، نتیجه عمل میرحسین موسوی بود.

وی افزود: این عمل در پاسخ به فراخوانی بود که سران فتنه دادند و بهاییت، کمونیست ها و سلطنت طلب ها به میدان آمدند؛ آن افراد از مردم مسلمان نبودند و کسانی بودند که از فضای به وجود آمده در کشور توسط جریان فتنه، سوء‌استفاده کردند. در آن موقع اگر امثال شهید همدانی ها نبودند، یقیناً گستاخی این افراد بیشتر می‌شد.

جوکار با بیان اینکه این فرد امروز با این عبارات و جملات زشتی که درباره شهید به کار برده، در حال انتقام‌گیری است و می خواهد اقدامات شهید همدانی را زیر سوال ببرد، اظهارداشت: شهید همدانی قبل از پیروزی انقلاب، از مبارزان مهم علیه رژیم ستم‌شاهی بود و در 8 سال دفاع مقدس جانفشانی ها و ایثارگری‌های زیادی در سمت‌های مختلف انجام داد و بعد از آن نیز به عنوان مدافع حرم نقش بسیار مهمی داشتند که شاید یک میلیونیوم این اقدامات مثبت را آقای موسوی در طول عمرش انجام نداده و ضربه هایی که به دین اسلام و نظام زده،کاملا مشخص و مبرهن است.

وی ادامه داد: اینکه این فرد با سوابقی که در گذشته داشته، امروز با رژیم صهیونیستی، داعش و آمریکایی‌ها هم‌صدا می‌شود، جای تأسف بسیاری دارد؛ موسوی امروز دقیقا حرف هایی را تکرار می کند که دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران، آن‌ها را به کار می‌برند و این توهین ها را به شهید همدانی نسبت می‌دهند. 

جوکار تصریح کرد: من فکر می‌کنم که موسوی از حالت عادی خارج شده و وضعیت خاصی دارد که چنین سخنانی یا منتسب به او یا توسط خودش، منتشر می شود.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در پایان خاطرنشان کرد: جای تأسف دارد افرادی که امروز باید از اقدامات و هزینه‌هایی که ایجاد کردند، توبه کنند، دست از اقدامات رذیلانه‌شان برنداشتند و همچنان بر طبل تفرقه می‌کوبند.

گفتنی است به تازگی نامه‌ای منتسب به میرحسین موسوی، یکی از سران فتنه در فضای مجازی منتشر شده که وی در این نامه، رشادت‌های مدافعان حرم را زیر سؤال برده و پیدایش داعش را نتیجه مقابله با بهار عربی دانسته است. 

همچنین در این نامه مطالبی درباره جایگاه رهبر معظم انقلاب از سوی میرحسین موسوی مطرح شده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول