اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حمله همراهان بیمار به خودروی اورژانس/ علوم پزشکی: تکنسین اورژانس دچار جراحات مختلفی شده است

چند همراه بیمار پس از صد خودروی اورژانس، تکنسین خودرو امداد را مجروح کردند.

حمله همراهان بیمار به خودروی اورژانس/ علوم پزشکی: تکنسین اورژانس دچار جراحات مختلفی شده است

اکبر آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص این حادثه اظهار داشت: ساعت سه و ده دقیقه بامداد روز عاشورا طی تماس تلفنی مبنی بر تصادف در محور سرپل ذهاب به کرند غرب همکاران پایگاه فوریت‌های پزشکی کرند غرب و سرپل ذهاب به محل اعزام و مصدومین حادثه ترافیکی را به بیمارستان شهدای سرپل‌ذهاب منتقل می‌کنند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی ادامه داد: یکی از مصدومین نیاز به خدمات تخصصی تری و اعزام به شهرستان کرمانشاه را داشت که در حین اعزام، همراهان بیمار اصرار دارند که بایستی سه نفر از همراهان با بیمار به کرمانشاه اعزام شوند که توسط تکنسین فوریت‌های پزشکی با توجه به قوانین اورژانس از ورود همراهان اضافی به آمبولانس خودداری می‌شود.

وی افزود: مصدوم با یک همراه به بیمارستان تخصصی در شهرستان کرمانشاه اعزام می شود در میان مسیر همراهان بیمار با سد کردن جلوی آمبولانس، با تکنسین‌های اورژانس درگیر و کتک کاری می‌کنند که این درگیری باعث شکسته شدن بینی و پارگی ابرو و لب همکار فوریت‌های پزشکی می‌شود؛ این موضوع از طریق مراجع قضایی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل‌ذهاب تحت پیگیری است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول