اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توزیع 419 هزار پرس غذای گرم اطعام و احسان حسینی در هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: بر اساس آمار اولیه در دهه نخست محرم امسال، 419 هزار و 490 پرس غذای گرم در قالب اطعام و احسان حسینی بین مددجویان و خانواده های نیازمند در استان هرمزگان توزیع شد.

توزیع 419 هزار پرس غذای گرم اطعام و احسان حسینی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تسلیت ایام محرم در خصوص  اجرای طرح اطعام و احسان حسینی اظهار داشت: هر ساله کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری، هیأت‌های مذهبی و کمک‌های مردمی و خیرین در قالب طرح اطعام و احسان حسینی به توزیع غذای گرم بین نیازمندان می نماید که بر همین راستا طبق آمار اولیه در دهه نخست محرم امسال، 419 هزار و 490 پرس غذای گرم در قالب اطعام و احسان حسینی بین مددجویان و خانواده های نیازمند در استان هرمزگان توزیع شد.

تراهی افزود: ارزش غذای های توزیع شده بالغ بر 21 میلیارد و 750 میلیون تومان بوده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه صفر ادامه  خواهد داشت، یادآور شد: مردم نوع دوست می توانند با کد دستوری #1*076*8877* و شماره کارت مجازی 6037997900000648 در طرح اطعام  و احسان حسینی جهت تهیه و پخت غذای گرم برای خانواده های نیازمند مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول