اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

پیام تسلیت بسیج مداحان و بنیادحفظ آثار دفاع مقدس به سردار سلیمانی

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی و رئیس بنیادحفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس، در پی درگذشت پدر رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیام تسلیت صادر کردند.

پیام تسلیت بسیج مداحان و بنیادحفظ  آثار دفاع مقدس به سردار سلیمانی

 به گزارش خبرگزاری فارس، مسئول سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی و رئیس بنیادحفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس، در پی درگذشت پدر رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیام تسلیت صادر کردند.

در متن پیام یوسف ارجونی مسئول سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی آمده است:

برادر بزرگوار سردار سرتیپ پاسدار سلیمانی
ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین

خبر درگذشت پدر بزرگوارتان حاج ابوالقاسم سلیمانی همزمان با عاشورای حسینی موجب تاثر و تالم شد. تلاش و مجاهدت پدران این سرزمین در تربیت و به ثمر نشاندن فرزندان مومن و شجاعی که عمر خود را در راه خدمت به انقلاب و اسلام عزیز صرف کرده‌اند، ستودنی و بی‌بدیل است و بی شک این پدران سهم بزرگی در پاسداشت انقلاب، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تربیت نسل مجاهد و انقلابی دارند که بایستی به نوبه خود مورد تعظیم و تکریم قرار گیرد.

مصیبت وارده را به جنابعالی و بیت معزز ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی، حشر با سید‌‌ و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای جنابعالی و بازماندگان صبر و اجر و توفیق مسئلت دارم.

در متن پیام تسلیت بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز آمده است:

 برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین

با احترام درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم حاج ابوالقاسم سلیمانی در ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) موجب تاثر و تالم خاطر گردید. بی‌شک فراق و از دست دادن پدری که عمر با برکت خود را در خدمت به اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) سپری کرده و فرزندی ولایی، بسیجی، برومند و میراث‌دار سال‌های حماسه و جهاد همچون حضرتعالی تربیت کرده و به یادگار گذاشته، جانکاه و طاقت‌فرساست.

 اینجانب ضمن عرض تسلیت به شما برادر گرامی و بیت محترم آن فقید سعید، امیدوارم خداوند رحمان و رحیم پاداش حسنات آن پدر ارجمند را با فضل و رحمت واسعه خویش عنایت فرماید و آن عزیز سفر کرده را با حضرت امام حسین(علیه السلام) و شهدای کربلا محشور و به جنابعالی و سایر بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل عطا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول