اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

در سوریه، یک ماه همیشه ۳۰ روز نیست/ آدم‌ کارهای ویژه لشکر فاطمیون+فیلم و تصاویر

شهید صفر سیفی از 19 سالگی برای دفاع از حرم همراه با لشکر فاطمیون راهی سوریه شد. او از جوان‌ترین فرماندهان میدانی در خط مقدم بود که پس از پنج سال مجاهدت در حریم حضرت زینب (س) به دیگر فرماندهان شهید پیوست.

در سوریه، یک ماه همیشه ۳۰ روز نیست/ آدم‌ کارهای ویژه لشکر فاطمیون+فیلم و تصاویر

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، رشادت‌ها و سلحشوری‌‌های رزمندگان جبهه مقاومت به خصوص لشکر فاطمیون در قالب اکران عمومی فیلم‌های سینمایی و مستند در جمعه‌های هر هفته در پردیس سینمایی هویزه مشهد مقدس روی پرده می‌رود.

روز جمعه این هفته ( ۲۱ مردادماه) ساعت ۱۰ صبح سینما هویزه، سالن شماره ۲ علاقه‌مندان شاهد اکران عمومی مستند «آخرین فصل زندگی» خواهند بود. این ایده از سوی مرکز رسانه فاطمیون و پایگاه مقاومت بسیج شهدای فاطمیون با همکاری حوزه هنری خراسان رضوی و پردیس سینمایی هویزه اجرا می‌شود.

در این اکران که خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان لشکر فاطمیون حضور دارند، روایتی زیبا از زندگی فرمانده جوان عملیات‌های فاطمیون شهید صفر سیفی در قالب مستند «پایان ماموریت» ارائه خواهد شد.

 

از او شنیده بودم، از آن آدم‌های کارهای ویژه است

درباره این شهید بیش‌تر بدانید

شهید صفر سیفی از فرماندهان ارشد فاطمیون، فرمانده محور عملیاتی المیادین و عضو ارشد تیم عملیات تیپ امام رضا (ع) لشکر فاطمیون بود. او در سال ۱۳۹۱ جزو اولین نفراتی بود که با فاطمیون برای دفاع از حرم به این کشور رفت. این در حالی است که محمدرضا برادر بزرگتر صفرعلی نامش در شهدای مدافع حرم ثبت شده است، اما او که در ۱۹ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ در حلب به شهادت رسیده، همچنان در زمره شهدای مفقودالاثر است. از این شهید، سه فرزند به یادگار مانده است.

 

در سوریه، یک ماه همیشه ۳۰ روز نیست!

شهید صفرعلی فرمانده عملیات تیپ امام رضا (ع) لشکر فاطمیون که متولد ۱۳۶۲ است، در اول آبان‌ماه سال ۱۳۹۶ در منطقه المیادین به شهادت رسید و مزار مطهرش در اصفهان قرار دارد. او در بخشی از این مستند با اشاره به مفقودالاثر بودن برادر شهیدش بیان می‌دارد: برادر من هم یک جایی توی این مملکت غریب مفقود شده. یعنی می‌شود که پیکرش پیدا شود؟!

در ادامه تصاویری ازشهید صفر سیفی فرمانده جوان عملیات‌های فاطمیون می‌آید:

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول