اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

فارس من| تمجید از صداوسیما برای پخش «حسینیه معلی»/ آخرین آمار بازدید مخاطبان برنامه

ویژه برنامه «حسینیه معلی» که هفتم مردادماه سال جاری با حضور مداحان، پیشکسوتان و پیرغلامان هیات‌های مذهبی کشور روی آنتن شبکه سه سیما رفته است، بیش از 2 میلیون و 350 هزار بازدید را تا به این لحظه در سامانه پخش آنلاین تلوبیون به ثبت رسانده است.

فارس من| تمجید از صداوسیما برای پخش «حسینیه معلی»/ آخرین آمار بازدید مخاطبان برنامه

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، ویژه برنامه «حسینیه معلی» که از هفتم مردادماه سال جاری با حضور مداحان، پیشکسوتان و پیرغلامان هیات‌های مذهبی کشور روی آنتن شبکه سه سیما رفته است، بیش از 2 میلیون و 350 هزار بازدید را تا به این لحظه در سامانه پخش آنلاین تلوبیون به ثبت رسانده است. 

برنامه مهم، پربیننده و اثرگذار دهه محرم 1401 که بار دیگر برتری تولیدات خلاقانه آنتن تلویزیون را در قیاس با برنامه‌های روتین آنتن رسانه ملی به رخ کشید. بازخوردهای فراوان از پخش چند روزه «حسینیه معلی» نشان داد که بکارگیری قالب متناسب با ذائقه مخاطب و نوآوری در برنامه سازی تلویزیونی برای نمایش آئین عزاداری و مفاهیم برخاسته از سنت‌های دینی، تجربه دلنشینی را برای بینندگان «حسینیه معلی» رقم زده است.

سعید حدادیان، سید مجید بنی فاطمه، محمد صمیمی و مهدی رسولی چهار ذاکر این برنامه هستند و به بنابر گفته تهیه کننده «حسینیه معلی»، مجمع‌الذاکرین این ویژه برنامه تلویزیونی محرم 1401 برنامه را تشکیل داده‌اند. 

 

کاربران سامانه تعاملی «فارس من» در پویشی به «تشکر از صداوسیما به‌خاطر پخش برنامه «حسینیه معلی» پرداخته‌اند و به مواردی همچون به تصویر کشیدن فرهنگ حسینی به شیوه‌های نوین، ترویج فرهنگ روضه خوانی، نوحه خوانی و هیئت داری اشاره شده است.

متن این پویش بدین شرح است:

«در دورانی که رسانه‌ها پر شده است از برنامه‌هایی که فرهنگ ناب ایرانی اسلامی را مورد هجمه قرار داده‌اند، نیاز به وجود برنامه‌هایی برای ترویج این فرهنگ غنی بیش از پیش دیده می‌شود. این روز‌ها شاهد پخش برنامه‌ای بسیار زیبا در شبکه سه سیما هستیم که فرهنگ ایرانی - اسلامی را در مسئله عاشورا و امام حسین به خوبی به تصویر کشیده است. فرهنگ حسینی که تمام ما و پدران ما از کودکی با آن بزرگ شده‌ایم، در این دوران باید به شیوه‌های نوین به دیده فرزندان ما برسد.

برنامه «حسینیه معلی» یک برنامه زیبا است برای ترویج فرهنگ روضه خوانی، نوحه خوانی و هیئت داری که با حضور کارشناسان مداح و مجری عزیز این شب‌ها بر روی آنتن می‌رود و شور حسینی را در کنار شعور حسینی تقویت می‌کند. بدین منظور از تمام دست اندرکاران این برنامه و همچنین سازمان صدا و سیما و معاونت سیما و مدیر شبکه سه تشکر ویژه داریم و درخواست داریم برنامه‌های مشابه این برای ترویج فرهنگ ناب ایرانی اسلامی بیشتر پخش کنند و از پخش برنامه‌های ضد فرهنگی جلوگیری بفرمایند.
اجرتان با ابی عبدلله»

در ادامه قطعه‌ای دلنشین از اجرای نوجوان شرکت کننده در «حسینیه معلی»، علی اکبر بصائری را مشاهده می‌کنید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول