اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پذیرش دانشجو در رشته‌های علوم پزشکی در بستک محقق شد

نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: در اقدامی ماندگار، مجتمع آموزش عالی سلامت بستک در بهمن ماه سال جاری دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجو در رشته‌های علوم پزشکی در بستک محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان امروز با اشاره به پیگیر‌ی‌های مجدانه در ارتباط با تقویت زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان غرب هرمزگان، اظهار کرد: پس از نشست‌های متعدد با وزیر بهداشت و معاونان ایشان، تحصیل در رشته های علوم پزشکی در سطح شهرستان های غرب هرمزگان محقق شد.

جباری طی ماههای اخیر در دیدارهای مختلف با وزیر بهداشت و دعوت از معاون وی برای حضور در غرب هرمزگان، تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی با ایجاد مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان بستک و دانشکده علوم پزشکی در شهرستان بندرلنگه را خواستار شده بود.

به گفته وی، اینک با مقدمات فراهم گردیده، مجتمع آموزش عالی سلامت بستک در بهمن ماه سال جاری در رشته‌های کاردانی مامایی، بهداشت خانواده و بهداشت مبارزه با بیماری‌ها به صورت استانی و بدون آزمون، بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) و از همه گروه‌های تحصیلی (ریاضی، تجربی و انسانی)، از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش و انتخاب رشته مورد نظر، دانشجو می پذیرد.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول