اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«خبرگزاری فارس» رسانه ای مردمی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: اگر چه همه خبرنگاران جزئی از مردم هستند اما خبرگزاری فارس رسانه ای مردمی است و همواره پیگیری امور مردم را در اولویت قرار می دهد.

«خبرگزاری فارس» رسانه ای مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالله دیدبان پیش از ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس که به مناسبت هفته خبرنگار صورت گرفته بود، اظهار کرد:«خبرگزاری فارس» رسانه ای حرفه ای است و بنده همواره اخبار را از طریق خبرگزاری فارس پیگیری می کنم.

وی افزود: شعار خبرگزاری فارس با عنوان حقیقت روشن می شود شعار بسیار مناسبی است و نشان می دهد این مجموعه در مسیر شفاف سازی و روشنگری حرکت می کند.

دیدبان یاد آور شد: همه خبرنگاران جزو مردم هستند اما رسانه فارس همواره مردمی ترین رسانه بوده و در کنار مردم قرار داشته است.

در این دیدار محمد حسن ارداقیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نیز اظهار کرد: خبرگزاری فارس همواره منطقی بودن و صادقانه رفتار کردن را در دستور کار خود قرار داده و به دور از هیجانات ژورنالیستی، به اطلاع رسانی پرداخته است.

وی افزود: خبرگزاری فارس همواره عاقلانه و حرفه ای به اخبار می نگرد و تمام تلاش رسانه ای خود را در این راستا به کار می گیرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در پایان گفت: امیدوارم تعامل بین دانشگاه علوم‌پزشکی و خبرگزاری فارس همچنان به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول