اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تجمع مردم همدان علیه فتنه‌گران در توهین به سردارهمدانی

دانشجویان بسیجی و مردم ولایی استان همدان در اعتراض به هتک حرمت یکی از سران فتنه به شهید مدافع سرلشکر حاج حسین همدانی تجمع کردند.

تجمع مردم همدان علیه فتنه‌گران در توهین به سردارهمدانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز دانشجویان بسیجی و ولایی استان همدان در محکومیت هتک حرکت یکی از سران فتنه به شهید مدافع حرم سرلشکر شهید حاج حسین همدانی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در تجمع دانشجویان نسبت به این هتک حرمت در مزار شهید همدانی اظهار کرد: این روزها توهین به سردار همدانی مشابهت پیدا کرد به جریانی که در کربلا رخ داد، حضرت زینب کبری(س) وقتی دشمن جنازه‌های خود را دفن کرد ولی شهدای بی‌سر کربلا را رها کرد، فرمودند «هر چند که اینها در بین فرعونیان زمین ناشناخته باشند، اما در نزد ملائکه آسمان شناخته شده هستند».
 


وی ادامه داد: عمدتا شهدای مدافع حرم در بین فتنه‌گران مغضوب هستند اما آنها بدانند این شهدا در بین آزادگان جهان و در بین دلدادگان نظام اسلامی و ولایت محبوب هستند و امروز در هیچ کوی و برزنی در سوریه نیست که یادی از شهید همدانی نکنند.
 


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خاطرنشان کرد: تمام نیروهای مقاومت امروز در شهرها و روستاهای سوریه مدیون اقدامات شهید همدانی در جبهه مقاومت است که این حرکت امروز نیز جاری و ساری بوده و در امتداد رویکرد این شهید عزیز ادامه دارد.

فلاحی با بیان اینکه آنچه امروز فتنه‌گران را وادار به یاوه‌گویی و توهین به این شهید بزرگوار کرده است، ضربه‌ای بود که از این شهید عزیز در فتنه سال ۸۸ خوردند، گفت: جذب و ساماندهی افرادی که از جانب سران فتنه فریب خورده بودند و مواجهه با اقدامات فتنه‌گران باعث شده کینه شهید عزیز ما سال‌های سال در درون آنها باقی بماند.
 


وی تأکید کرد: فتنه‌گران امروز بدانند این حرکت‌های آنها نه تنها ذره‌ای از مقبولیت این شهید کم نکرد بلکه لازم شد یکبار دیگر به شخصیت شهید همدانی و اثرگذاری ایشان در امنیت کشور بپردازیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: اهانت فتنه‌گران باعث شد یکبار دیگر فعالیت‌ها و خدمات شهید همدانی را به جامعه معرفی و ارزش‌های دفاع مقدس و مدافعان حرم و سرمایه‌های نظام اسلامی را به جامعه یادآوری کنیم.
 


فلاحی با بیان اینکه فتنه‌گران بدانند با این رفتار وقیحانه چیزی نیستند جز ابزار دست صهیونیست‌ها، گفت: البته این اقدامات و توهین‌ها راه به جایی نخواهد برد چرا که شهدا همیشه سرافراز هستند و ما نیز استوارتر از قبل در راه حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب پیش می‌رویم.

در ادامه سردار مهدی فرجی مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در استان همدان و همرزم شهید همدانی عنوان کرد: گاهی اوقات تفاله‌هایی از این پسمانده‌ها و کسانی که در فتنه‌های گوناگون حضور داشتند، هر از چند گاهی حرکت‌هایی انجام می‌دهند که بخشی به خاطر این است که جامعه را تست کنند و ببینند عکس‌العمل ما در برابر شهدا و ولایت چیست؟

وی  با بیان اینکه اگر امروز فتنه‌گران شهید همدانی به عنوان سرباز ولایت را نشانه گرفته‌اند به قصد مواجهه با اصل ولایت این کار را می‌کنند، بیان کرد: این افراد عصبانی و ناراحت هستند چون می‌دانند از کجا ضربه خورده‎اند باید قبول کنیم که در سال 88 فرمانده میدانی مواجهه با فتنه شهید همدانی بود.

همرزم شهید همدانی یادآور شد: ما شهید همدانی را به خوبی نتوانستیم معرفی کنیم و آن تکلیف و وظیفه‌ای که داشتیم به خوبی ادا نکردیم زیرا ایشان کارهایی انجام داده که هیچ وقت به نام خودش نبود و به نام دیگران خدمات‌رسانی می‌کرد.

فرجی تصریح کرد: اگر امروز این تفاله‌ها حرکت‌هایی را انجام می‌دهند، اینها زیاد مهم نیست ولی به عقبه اینها نگاه کنید استکبار و اسرائیل به آنها دستور داده که این صحبت‌‌ها را کنند پس هر کس باید یک شهید همدانی باشد.

احمدی دبیر جنبش دانشجویی در استان همدان نیز در این مراسم تجمع ضمن محکومیت هتک حرکت به مقام شهید مدافع حرم سردار همدانی اظهار کرد: فتنه‌گرانی که دیروز به واسطه اهانت به اهل بیت(ع) و حرمت شکنی در روز عاشورا مطرود جامعه ولایی شده‌اند امروز نیز از هتک حرمت به شهدای مدافع حرم دریغ نمی‌کنند.

وی بیان کرد: جنبش دانشجویی این هتک حرمت را برنمی‌تابد و خواستار برخورد جدی و قاطع با فتنه‌گران است.

همچنین امروز تجمع مردمی دارالجهاد همدان در محکومیت توهین به شهدای مدافع حرم و سردار پرافتخار شهید حاج حسین همدانی در میدان فلسطین همدان و با حضور آحاد مختلف مردم برگزار شد. 
 


انتهای پیام/89003/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول