اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به جاده بین المللی گالیکش/برای ایجاد گلخانه ۴ میلیارد تومان تسهیلات اعطا می‌شود

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: از محل سفر ریاست جمهوری به استان گلستان، مبلغ ۴۰ میلیارد تومان برای جاده بین المللی بهشهر به قوچان که بخشی از آن از شهر گالیکش عبور می کند تخصیص یافته است.

تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به جاده بین المللی گالیکش/برای ایجاد گلخانه ۴ میلیارد تومان تسهیلات اعطا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گالیکش، علی جوان فرماندار شهرستان گالیکش در مراسم تجلیل از خبرنگاران شرق گلستان اظهار کرد: جاده بین‌المللی گالیکش به پارک ملی گلستان که از جاده های اصلی و بین المللی کشور بوده و محور بهشهر به قوچان است در سفر ریاست جمهوری به استان گلستان، مبلغ ۴۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

وی تصریح کرد: هفت کیلومتر از مسیر گالیکش به پارک ملی گلستان در این پروژه اسفالت می شود و تا پایان امسال ما شاهد پیشرفت چشمگیری در این پروژه خواهیم بود.

فرماندار شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: این پروژه جزو پروژه های ملی بوده و نیاز به اعتبارات گلی داشته و پروسه خاص خود را دارد که خوشبختانه در دولت سیزدهم به ان توجه ویژه ای شده است.

وی ادامه داد: چند سال قرار است در بخشی از این پروژه که خیابان اصلی شهر در ان قرار دارد، مغازه ها عقب نشینی کرده و این خیابان تعریض شود که بدون همدلی، انسجام، همت و وحدت سرمایه گذاران شهر و صاحبان مغازه امکان پذیر نخواهد بود.

جوان گفت: اگر خیابان اصلی شهر تعریض شود ما شاهد یک تحول اقتصادی شگرف در شهر گالیکش به علت تردد زیاد مسافرین از این مسیر خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام جزو برنامه های اصلی دولت سیزدهم است بیان کرد: یکی از پروژه های نیمه تمام شهرستان گالیکش، پروژه مجتمع فرهنگی هنری بوده که در خردادماه سال ۸۹ کلنگ زنی شده و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار شهرستان گالیکش ابراز کرد: این مجتمع با کاربری اداری، فرهنگی و هنری در زمینی به مساحت دو هزارو ۵۴۰ متر مربع با زیربنای دو هزارو ۲۲۱ مترمربع در دو طبقه در حال احداث است.

وی افزود: این مجتمع دارای سالن امفی تئاتر، نگارخانه، کتابخانه و فضاهای اموزشی برای تشکل های فرهنگی، هنری و قرانی خواهد بود.

جوان خاطرنشان کرد: امسال مبلغ ۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان و مبلغ چهار میلیارد تومان از محل ره اورد سفر ریاست جمهوری به این پروژه تخصیص یافته و ساختمان اداری آن تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی درباره دهکده گیاهان دارویی شهرستان گالیکش بیان کرد: این دهکده به همت جهاددانشگاهی و جهاد سازندگی در شهرستان احداث شده و امسال از برخی از این گیاهان به صورت قلمه برداشت شده است. این دهکده قابلیت توسعه، رشد و بهره برداری را داشته و انواع گیاهان دارویی متناسب با شرایط جوی منطقه در آن کشت خواهد شد.

 

 

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: فرمانداری شهرستان گالیکش ضمن حمایت از سرمایه گذارانی که تمایل به سرمایه گذاری و ایجاد کارگاه‌های تولیدی در شهرستان دارند اعلام می‌کند برای ایجاد گلخانه در شهرستان تا سقف ۴ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه امید افرینی در بین مردم از تاکیدات مقام معظم رهبری است خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها و بارها در فرمایشات خود به امید افرینی در مردم و ارائه گزارش به مردم به مدیران تاکید داشتند و این خود نمنوه بارزی از جهاد تبیین و آتش به اختیار بودن است.

جوان گفت: عدم برخورد جناحی با مسائل جامعه، دیده بان بصیر بودن، توجه به ارزش ها، گرفتن قدرت تفکر از دشمن، مطالبه گری منطقی، بی طرفی و اخلاق رسانه ای از جمله شاخص های مهم خبرنگار انقلابی است.

وی بیان کرد: نگاه خبرنگار باید به شاخص های شهرستان ، منطقه و کشور باشد و نه به شخص، و همه ما باید برای رسیدن به تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران با اتحاد، همدلی و انسجام در کنار هم تلاش کنیم.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول