اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ستاد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد پای کار مردم و انقلاب است/قدردانی از فعالیت جهادی یکی مدیر

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد پای کار مردم و انقلاب است.

ستاد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد پای کار مردم و انقلاب است/قدردانی از فعالیت جهادی یکی مدیر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین معین الدین دهقان رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در پویش ملی اهداء ۲۰۰ عدد وسایل سرمایشی اعم از کولر و پنکه توسط ستاد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم در مناطق محروم این استان اظهار کرد: یکی از دستگاه هایی که به صورت عملیاتی و جهادی و انقلابی در خدمت به مردم محروم استان بوده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام است.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی نهادها مانند ستاد اجرایی و سپاه رسالت خود را به خوبی در قبال مردم محروم و مستضعف انجام می‌دهند یادآور شد: در راس این نهادها مدیرانی وجود دارند که خود به صورت عملیاتی و جهادی سر از پا نشناخته و شبانه روز در حال خدمت به مردم محروم هستند.

دهقان با قدردانی از خدمات ستاد اجرایی و همچنین مدیریت جهادی شایان نادری مدیرکل این مجموعه یادآور شد: در استان برای رفع محرومیت ها باید از مدیران جهادی و انقلابی حمایت شود مدیرانی که فارغ از توجه به خود در همه حال در خدمت به مردم هستند.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام سنگ تمام گذاشت و وعده های بسیار خوبی برای مردم و عشایر سیل زده استان دارد یادآور شد: اوج خدمات ستاد اجرایی در دو سال هجمه ویروس کرونا بود که با اقدامات مومنانه خود نشان دادند پای کار انقلاب و مردم هستند.

به گزارش فارس پویش ملی اهدای وسایل سرمایشی به مناطق کم برخوردار و مردم محروم استان کهگیلویه و بویراحمد به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این استان برگزار شد.

در این پویش که با حضور مسئولان در مسجد صاحب الزمان شهر یاسوج برگزار شد شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدامات گسترده این دستگاه در طول چند سال اخیر و اقدامات مومنانه ای که انجام داده است.

وی اظهار کرد این هجدهمین رزمایشی است که توسط ستاد اجرایی در استان انجام می شود و ۲۰۰ وسیله سرمایشی اعم از کولر آبی و پنکه خریداری شده و توسط گروههای جهادی ما در مناطق کم برخوردار و محروم توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستاد اجرایی به این موضوع بسنده نکرده و برای رفع مشکلات مردم در مناطق محروم اقدام دیگری را نیز در دست دارد.گفت: یک بخش دیگر کار ما مربوط به تعمیر وسایل سرمایشی و گرمایشی مردم در مناطق محروم است چرا که تعمیر اینگونه وسایل هزینه بسیار زیادی داشته و مردم ناتوان در تعمیر آنها هستند که ما به کمک آنها شتافته ایم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت مجموعه ما در سیل اخیر نیز بیکار ننشست و در سطح استان با توزیع ۲۵۰۰ بسته امدادی و حمایتی به کمک سیل زدگان شتافتیم.

این مسئول گفت بسته های ما شامل پتو نایلون جیره اضطراری؛و بعضاً چادر بوده است که این کمک ها ادامه خواهد داشت

نادری به خسارت های بسیار زیاد سیل در حوزه زیرساختی اشاره کرد و گفت باید همه به کمک مردم بشتابیم چرا که بسیاری از لوازم زندگی آنها از بین رفته است همچنین تعداد بسیار زیادی دام عشایر در این سیل تلف شده که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تقبل کرده که این تعداد دام تلف شده را در اختیار عشایر سیل‌زده قرار دهد.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر بسیاری از لوازم خانگی نیز از بین رفته و خانواده های داشته ایم که جهیزیه فرزندان ها زیر آب رفته و دیگر کارایی ندارد گفت در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تقبل کرده ایم که این وسایل از بین رفته زندگی را نیز در اختیار آنها قرار دهیم 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از درس های کربلا درس آزادگی است و باید خدمت رسانی به مردم را در لوای فرهنگ عاشورایی انجام دهیم یادآور شد باید بی‌تدبیری و کم کاری را کنار گذاشت و برای رفع مشکلات مردم کمر همت بست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول