اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۶ هزار میلیارد ریال اعتبار دستاورد سفر استاندار خراسان رضوی به تربت حیدریه

فرماندار تربت حیدریه گفت: در سفر ریاست جمهوری، هیات دولت و استاندار خراسان رضوی به تربت حیدریه در مجموع ۱۰۴ مصوبه با اعتبار ۶ هزار میلیارد ریال اختصاص یافته که بیشترین اعتبارات به حوزه راهها تعلق گرفته است.

۶ هزار میلیارد ریال اعتبار دستاورد سفر استاندار خراسان رضوی به تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری فارس ازتربت حیدریه، علی اکبر کی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با رایزنی های انجام گرفته و جلسات کارشناسی در نهایت ۱۰۴ مصوبه با اعتبار ۶ هزار میلیارد ریال برای تربت حیدریه در دو سفر اخیر هیات دولت و استاندار و مدیران کل دستگاههای اجرایی به این شهرستان تصویب و تا پایان سال مالی ۱۴۰۱ اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان اعتبارات به حوزه راهها اختصاص یافته، گفت: در این بین جهاد کشاورزی با ۱۰، نوسازی مدارس۴، مخابرات۷، منابع طبیعی۶، بنیاد مسکن ۷، راهداری۹، آب منطقه ای۸ و فرهنگ و ارشاد و فنی و حرفه ای هر کدام دو مصوبه بیشترین اعتبارات را به خود اختصاص دادند.

فرماندار تربت حیدریه بیان کرد: از مجموع این مصوبات ۱۷ مصوبه از سرجمع مصوبات و اعتبارات سفر ریاست جمهوری اختصاص‌یافته که حوزه راهداری بین شهرستانی و روستایی، تکمیل دانشگاه علوم پزشکی و طرح های هادی روستایی بنیاد مسکن بیشترین اعتبارات را به خود اختصاص دادند.

کی پور افزود: اعتبارات سفر ریاست جمهوری و استاندار خراسان رضوی ارتباطی به اعتبارات سالانه ندارد و این سفر ها جهشی و کمکی بیشتر به این شهرستان و فراتر از اعتبارات سالانه است که امیدواریم اثرات آن را تا پایان سال مالی مشاهده کنیم.

وی در خصوص اولویت این مصوبات گفت: ۱۹ دستگاه اجرایی در بخش های که نیاز به تقویت، ارتقا و تکمیل طرح ها و پروژه ها داشتند در کمیته های تخصصی شهرستان و همچنین استان رایزنی کردند و این طرح ها و مصوبات در سفرها نهایی شد.

فرماندار تربت حیدریه در خصوص میزان جذب این اعتبارات اظهار داشت: جذب ۱۰۰ درصد اعتبارات تا پایان سال مالی ۱۴۰۱ بستگی به وضعیت بودجه کشور دارد و سعی ما بر این است تا مجموع مصوبات و اعتبارات به سرانجام برسد، البته برخی طرح ها و پروژه ها مانند راهداری، راه شهرستانی به زاوه، راههای روستایی، طرح های هادی بنیاد مسکن در حال اجراست.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول